Betsy Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Jeg har lyst til å trene bittelitt på treningsstudio noen uker fremover, men ikke såpass mye at jeg gidder å melde meg inn på årsbasis. Lurer derfor på om noen vet hvor mye et klippekort koster? Og om det gis studentrabatt?
Abraxas Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 (endret) .... Endret 21. juni 2009 av Abraxas
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 Jeg har lyst til å trene bittelitt på treningsstudio noen uker fremover, men ikke såpass mye at jeg gidder å melde meg inn på årsbasis. Lurer derfor på om noen vet hvor mye et klippekort koster? Og om det gis studentrabatt? På Elixia'en jeg trener i Oslo har de reklamert med at de nå selger klippekort. Tror denne kom opp i august/september, står dessverre ikke noe om pris så det kan jeg ikke hjelpe deg med. Du kan kanskje ringe den Elixia'en du tenker å trene på?
Oda Sofie Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 Jeg har heller ikke hørt om klippekort på Elixia, og har trent der i mange år. Uansett, skulle jeg trent bare pittelitt ville jeg ikke valgt Elixia, det finnes helt sikkert mange andre senter som er mye billigere. Bor du i Oslo kan du feks prøve på Friskis og Svettis, mye snillere priser der.
Gjest Kristin_ Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Hvis du er student har vel studentsamskipnaden sine egne treningssenter? Der er det ofte ikke dumme drop-in priser, det er det i hvertfall ikke i Bergen.
SilkeSatan Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Ring rundt og hør om de har klippekort, og priser, på de stedene som er aktuelle der du bor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå