waco Skrevet 3. april 2003 #21 Skrevet 3. april 2003 Litago det er helt utrolig.... hoho,.... ler meg ihjæl. Dere jenter lister faktisk opp hvorfor dere er uærlige... W Er det ikke bare bedre å si det som det er?
Litago Skrevet 3. april 2003 #22 Skrevet 3. april 2003 Det er jo det jeg gjør Waco! Sier det som det er altså. Eller trodde du kanskje at jeg var en ku?
waco Skrevet 3. april 2003 #23 Skrevet 3. april 2003 Jeg mente "si det som det er"... dvs ikke juge... heller ikke si hvorfor man trenger å lyve. Det er jo litt harry å snakke om seg selv i tredjeperson. W Men jeg har vel aldri reflektert over det å være ku.... drikke vann og gi mjælk, passe kalvene mens dere venter på å bli begunstet...av premieokser som befrukter 500 kuer hver.... sånn er det å være okse...og slik er det å være ku...
Gjest Hege Skrevet 4. april 2003 #24 Skrevet 4. april 2003 Løgn eller sannhet..da jeg fant Kvinneguidens forum for..ja, det nærmer seg nok tre år siden nå..da var jeg helt ærlig om meg selv fra første innlegg. Og jeg er fremdeles den jeg sier at jeg er, det kan de som senere har møtt meg bekrefte. Jeg har hatt et bilde av meg som avatar, og har ingen problemer med om jeg blir gjenkjent på gata. Fordi jeg ikke har noe så skjule eller skamme meg over. Så i den forbindelse er intenett og RL det samme. Behagelig i grunnen, og jeg har ikke hatt noen problemer med det så langt. Hva skulle folk gjøre om de traff meg som det ikke kunne gjøre om det traff meg av andre grunner? Om jeg hadde laget er fantasiliv her inne derimot, og så ble gjenkjent, da kunne det blitt pinlig.. Selvsagt skal man være forsiktig med hva man gir ut av personlige opplysninger, der har også jeg vært forsiktig. Det jeg har fortalt om meg selv her inne er alt sammen offentlig kjent fra før, så jeg har ikke røpet noen hemmeligheter Men dere tror meg kanskje ikke? Ikke mitt problem..
*Lillian* Skrevet 4. april 2003 #25 Skrevet 4. april 2003 Jeg har trasket rundt på KG nå i ganske lang tid. Som ku! Og jeg innbiller meg at de aller fleste vet at det bare er tull og tøys. At jeg er en ku altså! :D :o :o :o :o HVA ER DET DU SIER LITAGO???? Nå ble jeg skikkelig fortvila her, jeg som har gått rundt og skrytt av at jeg vet om en snakkende ku, og at jeg har hatt kontakt med denne utrolige kua!!! Så skuffa jeg ble over deg nå, asså, Litago!! Lillian
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2003 #26 Skrevet 4. april 2003 Uhu.... enig med Lillian... ville ha ku her inne jeg.. :cry: Jeg vil bare få si en ting. Grunnen til at jeg startet en ny tråd om dette med blåresept, var fordi den andre var stengt og jeg ville svare vedkommede som spurte hva jeg viste om dette. Slikt som Embla og Lea skrev det tidliger føler jeg også at det har vært. Man vrir litt på sannheten for å ikke bli kjent igjen. Men en blir jo tøffere etter hvert som tiden går da... Men det er jo veldig mange mennesker med sterke meninger her inne, og når alle får si sitt, blir det ofte en heftig diskusjon om det. Jeg gidder ikke å bry hode å om noen lyver eller ikke her inne. Jeg svarer på spørsmå, og forteller mine meninger om ting som blir tatt opp. Om jeg lyver? Kanskje, kanskje ikke! :D :D :D
Atmi Skrevet 4. april 2003 #27 Skrevet 4. april 2003 Jeg er visst også teit nok til å være ærlig. Ser ikke noen grunn til å lyve om noe. Da er det vel heller bare til å ikke si alt kanskje. Eller gå ut som ku - det er jo egentlig en god ide syns jeg da
Lula Skrevet 4. april 2003 #28 Skrevet 4. april 2003 Jeg gjentar nok en gang at jeg føler du er en bruker som kun har reg. deg for å gå løs på meg- muligens på "oppdrag" fra noen andre. Den mistanken ble ytterligere forsterket nå. Dette har du hevdet om andre brukere tidligere også. Jeg tror faktisk ikke det er slik at hele verden (eller KGfor den saks skyld) konspirerer mot Milla/Minnie. Nå synes jeg du gjør deg selv hakket mer betydningsfull og berømt enn du strengt tatt er, unge dame!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå