Gjest prøver Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Jeg sluttet på pillen for 2 mnd siden. Har ikke hatt mensen siden pille-mensen. For fire dager siden fikk jeg en del brun/rødlig utflod/tynt slim når jeg var på do. I går fikk jeg litt blod på papiret når jeg var på do (ikke mye, men nok til at jeg så det var rødt). I går og i dag har jeg hatt en del gulaktig utflod. Beklager detaljer Er dette mens? Jeg ble glad når jeg endelig så blod, for jeg håper syklusen skal stabilisere seg nå snart... Hva er deres erfaringer? Vet jo selvsagt at dere ikke kan si om det er mens eller El
helenaa Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Jeg vet ikke hva dette kan være, men vil bare si at det minnet veldig om mine egne opplevelser forrige IKM. Så vet du at du ikke er alene!
Ella* Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 Hei! Kan fortelle deg hvordan det var til meg etter pilleslutt: Først pillemens, deretter normal mens (blødning 5 dager) til riktig tid... Etter det brun "utflod" 7 dager til riktig tid, og måneden etter to dager rosa utflod til "riktig" tid... Deretter normal mens på syklusdag 24 (= litt kortere syklus), og denne syklusen ser ut til å bli på rundt 38-40 dager, med eggløsning på dag 24. Hva din blødning er kan jeg ikke si... Men poenget mitt er vel at så og si alt kan forventes etter pilleslutt. Jeg blir i hvert fall ikke klok på min kropp...
Gjest TS Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 Tenkte bare å dele med dere at jeg fikk mensen i dag. Har egentlig aldri vært glad for å få den, men i dag var det litt bra egentlig Er det sikkert at man har EL når man har mensen? Eller kan man ha en syklus uten EL fremdeles? Dette har vært en syklus på 52 dager, så håper de blir litt kortere nå . Vi får vel bra prøve videre
Gjest TS Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Jeg hadde bare skikkelig mens en dag. Dagene etter det har det vært sånn brunlig/rødlig utflod igjen... Dette regnes vel som en mens? Blir ikke klok på dette her gitt :kaffe:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå