Toblerone Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Jeg tar ikke tran - enda... Synes smaken er forferdelig, og så har jeg problemer med å svelge tabletter. Det med tablettsvelging har kommet seg betraktelig i det siste, så nå tenkte jeg kanskje å prøve meg på trankapsler. Og da må jeg jo gjerne ha av de minste. Noen som vet hvem som er minst? Og lettest å svelge?
Supraspinatus Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Jeg har aldri vært noe glad i å svelge tabletter, men selv om trankapsler ser store ut, så er de fryktelig lett å svelge. De kjempeglatte.. Ta å prøv en, kanskje du overrasker deg selv. Og en annenting. Du må ikke ta tran for å få i deg omega3,6 og 9. Det finnes mange oljer på markedet som ikke smaker fisk. Feks Udo's Choice, EFAomega (www.tn.no) osv.
Oda Sofie Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 Som denne forrige skriver her, det går godt an å få i seg omega 3 6 9 på andre måter enn med tran. Jeg brukte en periode linfrøolje i kapser, heter Superomega og kjøpt på proteinfabrikken.no Men nå spiser jeg såpass med sunt fett i kosten ellers at jeg bryr meg lite om å ta omega tilskudd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå