Gjest sirene Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Satt på bussen i stad og hørte to frisører snakke sammen. De mente at man burde ha to shampoer, for å forhindre at produktrester satte seg fast i håret. Det hørtes jo fornuftig ut, og jeg har selv merket at jeg får litt mer volum når jeg skifter shampo. Noen som har prøvd det, eller som har tanker omkring dette?
Parfumfreek Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Jepp, nå for tiden varierer jeg mellom Redken All Soft og Vichy Dercos (styrkende) Håret mitt blir litt tungt hvis jeg bruker Redken hele tiden, hjelper godt å bytte på litt
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Jeg har farget og tørt hår, så jeg bytter på å bruke en shampoo for farget og en som gir fuktighet. Fikk dette anbefalt av frisøren min. Det gjør også at håret "ikke går lei", så det holder seg finere
Mischa Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 Jeg har også hørt at man kan bruke to ulike sjampoer samtidig.. At man bruker en til hodeskallen (f.eks. om man lett får fett hår) og en annen i hårtuppene..
Gjest Raptuza Skrevet 20. oktober 2007 #5 Skrevet 20. oktober 2007 Eg har lest at det er ein myte at håret på ein måte blir immun om ein brukar same sjampoen lenge. På den andre sida. Når eg skiftar til ny shampo får eg krøllar!! Kanskje det har noko med ulik ph-verdi i sjampoane å gjera???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå