Gjest sirene Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Jeg var veldig usikker på hvilken overskrift jeg skulle bruke, og den nåværende er nok ikke så beskrivende som den kunne vært. For ca 1 år tilbake så oppdaget jeg at kvinner plutselig ble mye mer interessante. Seksuelt interessante. Tidligere så hadde jeg bare likt menn. Det var en forvirrende periode, men nå så er jeg rimelig trygg på meg selv om biseksuell. Men det som er litt merkelig er hvor kroppsfiksert jeg er blitt. Jeg har veldig klare preferanser på hva slags jenter jeg liker. Skal ikke gå nærmere inn på hva preferansene består av, men jeg ønsker meg kort sagt noen som ikke har så lik kropp som jeg selv har. Er dette vanlig tro? Og kan det skyldes av at biseksualiteten er så ny og spennende for meg? Jeg husker at som ung kvinne, så var jeg mye mer opptatt av at guttene skulle være veltrente etc. Etterhvert så ble kropp mye, mye mindre relevant. Sunn utvikling, mao Er det noen gode fora for bifile kvinner? Som ikke er så sexfokuserte helst..
Gjest s0l Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Med fare for å virke fordømmende...: Jeg har et inntrykk av at homofile generelt er mer opptatt av kropp og sex enn heterofile.. Mulig jeg tar feil, men det er altså inntrykket jeg sitter igjen med.. Jeg kjenner forresten flere homofile, både gutter og jenter - og har null fordommer bare så det er sagt.
wishingitwas Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 Kjenner mange homofile og lesbiske selv, men har ganske klart inntrykk av at kroppsfikseringa er lik som ellers blant heterofile. For noen av vennene mine er det viktig, for de fleste er det andre faktorer som er viktigere. Men det spørs jo om du føler romantiske følelser for jenter, eller bare seksuelle. Hvis det bare er sistnevnte, er det jo ikke så veldig rart at det betyr noe. Selv jeg er jeg opptatt av kropp til en viss grad, sånn at en fin mannekropp tenner meg, men jeg takker ikke nei til en ordinær kropp om jeg ellers liker personen.
Satyr Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 Med fare for å virke fordømmende...: Jeg har et inntrykk av at homofile generelt er mer opptatt av kropp og sex enn heterofile.. Det er store forskjeller på homofile menn og lesbiske kvinner. Homsepar har hyppigst sex av alle, etterfulgt av heteropar. Lesbepar har sjeldnest sex. Dette ble avslørt i en stor undersøkelse (kan finne referansen om du vil). Regner med det finnes andre forskjeller også. S.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå