Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 http://www.shoporama.no/produkt.php?product=278 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt denne o trondheim? melhus, orkanger osv..... synes denne typen som er helt sort og med grove hvite sømmer og stål knapp ser finest ut på bildene jeg har sett er å¨nette. noen som vet hvor jeg får kjøpt denn i trondheim? og hvor mye den største koster? og har de den største?
Gjest Elastica Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Jeg vet de har slike på Hilmers Hus, men det finnes kanskje ikke i Trondheim?
Gjest Gjest_Hilde_* Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Hvorfor kjøper du ikke bare på shoporama.no da? Handler der titt og ofte jeg, og det går alltid smidig og enkelt det
Gjest antigartner Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Så stilig den var! Fins det flere bilder av den noe sted? *ønske seg*
Bobsi Skrevet 21. september 2007 #6 Skrevet 21. september 2007 De ser kule ut, men lukter helt grusomt......
Gjest Elastica Skrevet 21. september 2007 #7 Skrevet 21. september 2007 De ser kule ut, men lukter helt grusomt...... Det gjør ikke min. Den er kjøpt på Hilmers Hus.
Gjest Briskeby Skrevet 21. september 2007 #8 Skrevet 21. september 2007 Det gjør ikke min. Den er kjøpt på Hilmers Hus. Jeg kjøpte på ovennevnte nettsted forrige uke, og den lukter absolutt ikke. Er kjempefornøyd. Men kanskje hvis du fikk en som nettopp var tatt ut av esken eller noe? Gummi pleier jo å lukte litt med en gang...
ashera Skrevet 21. september 2007 #9 Skrevet 21. september 2007 Det gjør ikke min. Den er kjøpt på Hilmers Hus. Mine (har magasiner i den minste) lukter heller ikke. Kjøpte dem i Strømstad, på en liten designsjappe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå