Gjest nika Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Jeg bruker ID sin foundation og er kjempefornøyd med den. Likevel blir jeg veldig blank på nesen. Burde jeg prøve det pudderet i samme serien som man har over foundationen? Er det bisque det heter? Blir huden mattere av å ha det over?
Gjest Deception Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 (endret) *feil* Endret 20. september 2007 av Deception
Cachica Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Jeg bruker ID sin foundation og er kjempefornøyd med den. Likevel blir jeg veldig blank på nesen. Burde jeg prøve det pudderet i samme serien som man har over foundationen? Er det bisque det heter? Blir huden mattere av å ha det over? Nei, det heter Mineral Veil. Du burde absolutt prøve det! Det er kjempe bra. Nylig sendte Leo meg en krukke med Feather light Mineral Veil, og den inneholdt skimmer også! Ser så glødende lekkert ut. Mineral Veil kan man bruke både før og etter foundation.
Saeria Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Jeg foretrekker faktisk KMM sin Bare fremfor mineral veil. Føler den matter bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå