Gjest Gjest Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Får å få litt inspirasjon, lurer jeg på hvordan du har sminket deg i dag.
pilutta Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Idag har jeg litt mer sminke enn til vanlig, men følte for en litt fresh dag på kontoret. -Foundation fra Dior -Concealer fra Guerlain under øynene -Transparentpudder fra Guerlain -Rouge fra Lancôme -Øyenskygge fra MAC i fargen Satin Taupe, som er brunaktig -Mascara fra Chanel -Lipgloss fra Dior i en rosafarge med litt brunt
Gjest Blanca Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Veldig enkelt. Rouge fra Paula Dorf i nyansen Candy Apple. YSL Touche Eclait nr. 2 under øynene. Brynspudder fra Chanel. YSL Faux Cils maskara. Øyenskygge fra Make Up Store, Cybershadow Gold. Leppestift Chanel Hydrabase i nyansen Morning Star. Veldig traust og grei hverdagslook .
Gjest Deception Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Jeg prøver igjen, i riktig tråd denne gangen: GloLoose mineralfoundation i Honey Light Elizabeth Arden Sheer Lights Illuminating Pen #1 soft (anbefales! mindre tørr enn Touche Eclat) Diorblush i #863 Rouge Feu Guerlain Terracotta solpudder #2 Helena Rubinstein Lash Queen i svart Dr. Hauschka leppepomade på leppene.
snooops Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 Mineralfoundation Paula Dorf kremrouge i Candy Apple Chanel palett i Vanites (lilla) - litt sota, alle fargene brukt Laura Mercier Eyeliner i Ebony (kaketype) Shu Uemura Volume Mascara Gammel Yves Rocher øyebrynsblyant (eneste fargen jeg har funnet som passer perfekt)
Gjest Pet Skrevet 20. september 2007 #7 Skrevet 20. september 2007 Mineralfoundation, mascara og blank lipgloss.
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2007 #8 Skrevet 20. september 2007 -Clinique mørk øyenskygge som jeg bruker som eyeliner. -isadora mineraløyenskygge, lysebrun/lyserora -brun mascara gosh -ID mineralfoundation Bruker vel stort sett samme sminke hver dag, er ikke så kreativ om morgenen. Synes mange her har vel mye sminke til å være hverdagssminke, hvor lang tid bruker dere på det? Hvordan får dere tid til det hvis dere skal være på jobb tidlig?
Parfumfreek Skrevet 20. september 2007 #9 Skrevet 20. september 2007 Jeg har nesten det samme på meg hver dag, litt mer til fest. Chanel Teint Innocence Fluid Makeup No. 50 Naturel Guerlain Terracotta Bronzing Powder no 2 Divinora Eyeliner - N.3 Brun Chocolate Bare Escentuals - Feather Light Mineral Veil (rundt øynene) Kanebo Mascara 38C Silk Performance - Black Mastic Spa Lipgloss - No 6 Vessa (lokal stolthet på Chios) - Faktisk helt super http://www.masticspa.com/index.php?option=...p;limitstart=12
Mediocre Skrevet 20. september 2007 #10 Skrevet 20. september 2007 Har såvidt vært utom døra på trening i dag, ellers sittet inne og lest så da ble looken deretter : Litt concealer (palett fra Make Up Store) Litt øyeskygge (to lillatoner, fra IsaDora) Mascara (L'Extreme- Lancome)
snooops Skrevet 20. september 2007 #11 Skrevet 20. september 2007 Bruker vel stort sett samme sminke hver dag, er ikke så kreativ om morgenen. Synes mange her har vel mye sminke til å være hverdagssminke, hvor lang tid bruker dere på det? Hvordan får dere tid til det hvis dere skal være på jobb tidlig? Har hatt fri i dag, så da har jeg hatt tid til å fikse litt mer. Brukte vel nesten en time tilsammen.. Men jeg er veldig pirkete av meg da, alt skal se helt perfekt ut. Ja, du har rett i at det er mye til å være hverdagssminke. Men jeg gjør ofte sånn som en liten protest mot at alt "må" være så naturlig her. Føler jeg for å ha sotete øyne midt på dagen, så har jeg det. Samme hva folk måtte mene om det. Men jeg har aldri tjuuukt lag med foundation, eller ekstremt med rouge. Så jeg ser aldri direkte oversminket og jålete ut. Og så passer jeg alltid på å være noenlunde nøytralt kledd når jeg har sterke farger rundt øynene.
Eføy Skrevet 20. september 2007 #12 Skrevet 20. september 2007 Har hatt fri i hele dag, og dermed bare vært hjemme..så har kun tatt på meg litt mascara i dag. Til vanlig bruker jeg mascare, eyeliner og øyeskygge.
Gjest Deception Skrevet 20. september 2007 #13 Skrevet 20. september 2007 Nå har jeg sminket meg litt til: *Make Up Store øyeskyggebase *Øyeskygger Make Up Store Microshadow Muffin (lys), samt Estee Lauder i Mocha Cup (kald grå-brun-lilla-tone). *Kajal Chanel Violet Smoke *Flytende svart eyeliner fra YSL *Leppestift Dior Addict Ultra-shine i shiniest chestnut. Vi skal gå ut og spise nå.
Fresi Skrevet 20. september 2007 #14 Skrevet 20. september 2007 Jeg er på mitt vanlige hverdagslige minimum. - Foundation fra Chanel (Vitalumiere, nr 40) - Mascara fra YSL (Faux Cils) - Rouge fra YSL (Blush Variation nr 4) - Solpudder fra Lancôme (nr 02 Cuivré, litt for mørk, feilkjøp) - Clinique på leppene; Moisture Sheer Lipstick i fargen Honey Red. Utover dagen supplert med lipgloss, henholdsvis Clinique Full Potential Lips i fargen Cherry Bomb og Lancômes Color Fever Gloss i nr 321.
Gjest Frk Åberg Skrevet 20. september 2007 #15 Skrevet 20. september 2007 *gyldenbeige øyenskygge med skimmer *maskara *beigerosa lipgloss
Gjest Mikkmakken Skrevet 21. september 2007 #16 Skrevet 21. september 2007 Jeg har på meg følgende: Kanebo kremfoundation, sensai (helt nytt produkt) Guerlain terracotta solpudder Dior Rouge, rose blush L'oreal, 5xvolum-mascara(svart) Løspudder, Face Stockholm Diorflash nr2, under øynene
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2007 #17 Skrevet 21. september 2007 Jeg har sminket meg sånn her i dag: -Øyenskyggeprimer fra Urban Decay (veldig bra!) -Concealer: Dior hydrating concealer -Øyenskygge: Nouba double bubble nr 28 -Eyeliner: YSL -Mascara: Helena Rubinsteins "Spectacular mascara" -Rouge: Paula Dorf kremrouge i fargen Peek a boo (ikke helt fornøyd med fargen, men selve rougen er veldig bra) -Lipgloss: MAC lipglass i fargen Perfectly pink (en nøytral rosa nyanse)
Cachica Skrevet 21. september 2007 #18 Skrevet 21. september 2007 Får å få litt inspirasjon, lurer jeg på hvordan du har sminket deg i dag. Bare Minerals Foundation Fair Bare Minerals Warmth Bare Minerals Feather Light Mineral Veil Art Deco øyenskygge (husker ikke nr/navn) medium brun Loreal Kohl Liner Black Dior Diorshow BlackOut Mentholatum
Søtpotita Skrevet 21. september 2007 #19 Skrevet 21. september 2007 Kanebo foundation HM eyeliner Chanel Inimitable Mascara YSL lipgloss (rosa)
wind-up bird Skrevet 21. september 2007 #20 Skrevet 21. september 2007 skal ut og spise så da har jeg ordnet meg litt (kan gjerne kun ha mascara på en vanlig dag som som student..). Brukte en del mineralsminke: Øyenbrynsskygge, 3 toner øyeskygge (en highlighter under bryn, en lys beige med skimmer på øyelokket og en litt mørkere med skimmer på globallinjen..), foundation, og en naturlig lipgloss med svak rosateint.. Også maskara da, borghese state-of-the-art mascara..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå