Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Hmm... er 34 år gammel og har hatt en del partnere før jeg traff mannen min. I forbindelse med IVF-behandling må vi HIV-testes og kjenner faktisk at det er litt skummelt. Ja, vet jeg burde ha HIV-testet meg etter hver partner, men det har jeg ikke gjort. Det betyr at det kan være en sjanse for at jeg har HIV, selv om jeg tror den er liten. Så, mitt spørsmål til dere er; pleier dere alltid å HIV-teste dere før/etter hver sexpartner? Er dette vanlig, eller er det flere som meg som ikke har pleid å gjøre det.
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Slapp av, HIV trusselen er sterkt overdrevet. Jeg hadde en gang munnsex med 2 afrikanske jenter (jeg slikket mus i minst en time, fikk i meg masse safter, deilig). Etterpå var jeg litt nervøs, men neida, fikk ikke HIV av det heller.
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 Slapp av, HIV trusselen er sterkt overdrevet. Jeg hadde en gang munnsex med 2 afrikanske jenter (jeg slikket mus i minst en time, fikk i meg masse safter, deilig). Etterpå var jeg litt nervøs, men neida, fikk ikke HIV av det heller. Jøss... også jeg som trodde at alle som var brune i huden hadde HIV... :kaffe:
Tussi! Skrevet 20. september 2007 #7 Skrevet 20. september 2007 Jeg har aldri gjort det. Men er vel noe man burde ha gjort sikkert ja. Aldri vært noe lege som har tatt opp temaet, og aldri tenkt på det selv når jeg har vært hos lege.
Gjest imli Skrevet 20. september 2007 #8 Skrevet 20. september 2007 Fikk testa nå da jeg ble gravid. Er ikke smitta nei... Men jeg tror absolutt man bør ta trusselen på alvor. Bedre føre var.
Gjest Mysticgirl Skrevet 20. september 2007 #9 Skrevet 20. september 2007 Har testet meg tre ganger ,men ikke etter hver eneste sexpartner! Er det normalt?
Gjest Mann 23 Skrevet 20. september 2007 #10 Skrevet 20. september 2007 Har testet meg tre ganger ,men ikke etter hver eneste sexpartner! Er det normalt? Tviler på at det er normalt i Norge (statistisk sett er vi jo ikke så flinke til ting som har å gjøre med beskyttelse), men det er vel å anbefale. Det er jo litt fint å kunne vite at man ikke vil smitte den nye partneren sin med noe uhumskheter.
Meadow Skrevet 20. september 2007 #11 Skrevet 20. september 2007 Jeg har ikke testet meg, det finnes ingen unnskyldning for det. Heldigvis har jeg ikke ligget med "halve byen" heller.
Gjest Mysticgirl Skrevet 21. september 2007 #13 Skrevet 21. september 2007 Jeg har ikke testet meg, det finnes ingen unnskyldning for det. Heldigvis har jeg ikke ligget med "halve byen" heller. Det holder å ligge med e`n har jeg hørt..
Antoinette Skrevet 21. september 2007 #14 Skrevet 21. september 2007 Slapp av, HIV trusselen er sterkt overdrevet. Jeg hadde en gang munnsex med 2 afrikanske jenter (jeg slikket mus i minst en time, fikk i meg masse safter, deilig). Etterpå var jeg litt nervøs, men neida, fikk ikke HIV av det heller. ja morna.... :kaffe: Har HIV testet meg 2 ganger, er 29 år.
Chiquita Skrevet 21. september 2007 #16 Skrevet 21. september 2007 Jeg har testet meg/blitt testet 4 ganger - og jeg har hatt 1 sexpartner Det er ikke fordi jeg er overhysterisk, men første gang var i forbindelse med IVF-behandling. Og de tre andre gangene var i starten av hvert svangerskap (har hatt ny turnuslege hver gang, som spurte om å få ts hiv-blodprøve også, for å se hvordan det fungerer når en får igjen svar på disse - aner ikke om det er noe spesielt da, men men )
Gjest gjest_gutt24 Skrevet 27. september 2007 #17 Skrevet 27. september 2007 Har testet meg to ganger for hiv, eller med andre ord like mange ganger som jeg har testet meg for andre kjønssykdommer. Burde strengt tatt hatt to tester til :/ Altså før og etter min siste partner, men det har ikke skjedd, selv om det ikke finnes unnskyldninger for det. Når jeg har vært hos legen for en slik test, har jeg tent at det er vel like greit å teste for alle sykdommene og ikke bare "de to vanlige"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå