Gå til innhold

Kåt som f.. på legen min

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Sofie_*
Skrevet

Jeg har lenge vært plaget av hodepine og bestemte meg for å gå til akupunktør!

Saken er den at jeg ble skikkelig kåt på han og omtrent sånn var det å være hos han:

Er det hodepine du lider av sier akupunktøren og ser spørrende på meg, mens han med følsomme fingre undersøker mine fotsåler. Jeg nikker og stønner, da han treffer et følsomt sted.

Han er grundig. Føler, trykker og spør i ett sett. Et ukjent velvære har bredt seg i kroppen min. Jeg forteller ham det. Han smiler, men sier ikke noe, fortsetter enda ei stund inntil han tar en lang, tynn nål fra skålen ved sin side.

Jeg merker et stikk. Så enda et. Føler omgående presset lette i hodet mitt. Er plutselig som nyfødt. Fullstendig fri for den trykkende jernkransen rundt pannen min. Helt spontant begynner jeg å le. En lettelsens latter. Jeg hadde håpet, men torde ikke forvente...

«Det blir enda bedre.» Det har kommet et glimt i de vakre øynene hans.

«Du har flere spenninger, som jeg må fjerne, hvis det skal hjelpe deg på sikt.» Jeg lar ham bestemme. Merker gjentagne stikk forskjellige steder på mine føtter, bena og lårene. Er plutselig lysten. Så ubeskrivelig lysten... Åh, så umåtelig lysten... Jeg må gjøre vold på meg selv for ikke å gripe etter kjønnet mitt. Da det er umulig å skjule mine stønn, lar jeg det stå til. Et nytt deilig stikk slår alle tidligere. Åh... Han kan beviselig noe med nåler, som sikkert ikke er helt autorisert!

Uten å la seg anfekte fortsetter han sitt arbeid. Jeg er full av lyst. Jeg kan nesten ikke tåle det. Aldri før har jeg hatt så stort behov for kjærtegn. Bare en liten ussel, utløsende berøring. Men han rører meg ikke lenger med de deilige hendene sine. Er fullt bevisst på tilstanden min. I stedet borer han med sine pirrende nåler. Igjen og igjen. Rammer mine aller hemmeligste skjulesteder med sine velplasserte stikk.

Det er kattens lek med musen. Jeg føler meg som en del av et eksperiment, men er helt frivillig deltager.

Det jeg lurer på er om det er lurt av meg å gå til denne legen igjen,han har jo ring på fingeren men vet ikke om det bare er pynt eller trofskapsring.

Jeg vet han vil ha meg om jeg gir etter!

Hva ville dere ha gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har egentlig ingen annen kommentar til problemstillingen din enn at du får gjøre det du vil.

Hvis dette er seriøst har jeg en anelse om at jeg kan ende opp med noe litteratur på emnet.

Gjest StockDama
Skrevet

*humre* en erotikk historie om akupunkturnåler...spesielt. XD

Skrevet

Jeg synes du burde begynne å skrive erotiske noveller :P

Skrevet
Jeg synes du burde begynne å skrive erotiske noveller :P

Jeg tenker hun allerede har begynt jeg.. :sjarmor:

Gjest =tentacle=
Skrevet
Jeg må gjøre vold på meg selv for ikke å gripe etter kjønnet mitt.

Lurer på hva slags selvskading du ble drevet til for å unngå å masturbere under behandlingen, og hvordan din lege/akupunktør reagerte på det?

Skrevet
Lurer på hva slags selvskading du ble drevet til for å unngå å masturbere under behandlingen, og hvordan din lege/akupunktør reagerte på det?

Selvstikking med akupunktørnåler.. ?

Skrevet
Jeg har lenge vært plaget av hodepine og bestemte meg for å gå til akupunktør!

Saken er den at jeg ble skikkelig kåt på han og omtrent sånn var det å være hos han:

Er det hodepine du lider av sier akupunktøren og ser spørrende på meg, mens han med følsomme fingre undersøker mine fotsåler. Jeg nikker og stønner, da han treffer et følsomt sted.

Han er grundig. Føler, trykker og spør i ett sett. Et ukjent velvære har bredt seg i kroppen min. Jeg forteller ham det. Han smiler, men sier ikke noe, fortsetter enda ei stund inntil han tar en lang, tynn nål fra skålen ved sin side.

Jeg merker et stikk. Så enda et. Føler omgående presset lette i hodet mitt. Er plutselig som nyfødt. Fullstendig fri for den trykkende jernkransen rundt pannen min. Helt spontant begynner jeg å le. En lettelsens latter. Jeg hadde håpet, men torde ikke forvente...

«Det blir enda bedre.» Det har kommet et glimt i de vakre øynene hans.

«Du har flere spenninger, som jeg må fjerne, hvis det skal hjelpe deg på sikt.» Jeg lar ham bestemme. Merker gjentagne stikk forskjellige steder på mine føtter, bena og lårene. Er plutselig lysten. Så ubeskrivelig lysten... Åh, så umåtelig lysten... Jeg må gjøre vold på meg selv for ikke å gripe etter kjønnet mitt. Da det er umulig å skjule mine stønn, lar jeg det stå til. Et nytt deilig stikk slår alle tidligere. Åh... Han kan beviselig noe med nåler, som sikkert ikke er helt autorisert!

Uten å la seg anfekte fortsetter han sitt arbeid. Jeg er full av lyst. Jeg kan nesten ikke tåle det. Aldri før har jeg hatt så stort behov for kjærtegn. Bare en liten ussel, utløsende berøring. Men han rører meg ikke lenger med de deilige hendene sine. Er fullt bevisst på tilstanden min. I stedet borer han med sine pirrende nåler. Igjen og igjen. Rammer mine aller hemmeligste skjulesteder med sine velplasserte stikk.

Det er kattens lek med musen. Jeg føler meg som en del av et eksperiment, men er helt frivillig deltager.

Det jeg lurer på er om det er lurt av meg å gå til denne legen igjen,han har jo ring på fingeren men vet ikke om det bare er pynt eller trofskapsring.

Hva ville dere ha gjort?

Fyr løs da vel om han vil og du vil :lur:

Kan du skrive om hvordan det går? :jepp:

Gjest Sofie trådstarter
Skrevet
Fyr løs da vel om han vil og du vil :lur:

Kan du skrive om hvordan det går? :jepp:

:ler: Jeg dro dit igjen i dag.Jeg bare måtte gjøre det :rødme:

Jeg kom til han og la meg ned på benken som forrige gang!

Nå hadde jeg tenkt mye på dette siden jeg var der sist så...

Han begynte å ta på meg å stikke meg med nålene sine

Jeg vred meg og stønnet av vellyst. Han måtte da skjønne hvordan det var fatt med meg? Så kåt og opphisset hadde jeg ikke vært på flere år! Da han trykket meg i korsryggen, kjente jeg det rykke til i fitta, og den velkjente, våte varmen spredde seg. Han kunne ikke gjøre dette mot meg!

Jeg løftet litt på rumpa – nok til at håndkleet som dekket den falt av.

Nå satte jeg enden i været, akkurat passe til at han kunne se den glinsende, ventende fitta, og skjønne at det ikke var tilfeldig. Fitteleppene er nokså store og mørkerøde, og enden hvit og velformet. Kunne han motstå et åpent skjød som bokstavlig talt brettet seg ut for han?

Han lot som om han masserte leggene mine, men jeg visste bedre; jeg var klar over at han egentlig prøvde å få fullt innsyn til hullet, så jeg vred meg og la meg til rette.

Brystvortene mine var så stive at det var rent vondt. Klitoris så oppsvulmet som den aldri hadde vært, kunne jeg kjenne. Det rant saft ut av åpningen. Jeg lot en finger gli ned for å leke med meg selv i hans påsyn; jeg var da ikke mer sjenert enn at jeg kunne gi ham den gleden! Kanskje var han egentlig såpass uerfaren at han trengte å bli satt i gang.

Jeg lot fingeren gli inn, spredte bena og skilte leppene. Nå stønnet han. Han kom med hånden. Begynte å massere lett. Å jo da, unggutten visste hvordan han skulle gjøre det, og jeg var så kåt at han bare trengte å berøre meg før jeg fikk orgasme. Jeg stønnet og skalv, sikkert til hans forbauselse. Han lirket en finger inn og fitta strammet seg rundt den......

Resten kan dere vel tenke dere :sjenert:

Gjest Gjest_Sigrid_*
Skrevet

Så flott da!

Prøvde noe liknende hos min lege forrige uke. Jeg var ultraklam i sprekken min og jeg malte som en katt til ham...

Men vet dere hva??

Han var dæven døtte meg homo gitt!

Snakk om uflaks 'a....

Skrevet
Så flott da!

Prøvde noe liknende hos min lege forrige uke. Jeg var ultraklam i sprekken min og jeg malte som en katt til ham...

Men vet dere hva??

Han var dæven døtte meg homo gitt!

Snakk om uflaks 'a....

Sikkert bare noe han sa til deg fordi du ikke var tiltrekkende nok

Skrevet

Hva ville dere ha gjort?

Hvis han er autorisert helsearbeider (lege) vil han kunne miste autorisasjonen som lege dersom han har et seksuelt forhold til deg.

S

Gjest Gjest_Monica_*
Skrevet
Resten kan dere vel tenke dere :sjenert:

nei, hva skjedde så? Låste fitta seg og fingeren ble sittende fast? Angret han seg og trakk til seg fingeren? Ringte telefonen hans? Kom det en sykepleier/annen ansatt inn? Fortell da? For det kan vel ikke være at han pulte deg?

*want-the-whole-fucking-story (novelle)*

Skrevet
Hvis han er autorisert helsearbeider (lege) vil han kunne miste autorisasjonen som lege dersom han har et seksuelt forhold til deg.

S

Ikke om dem får et fast forhold!

Så deilig dette hørtes ut trådstarter ble misunnelig på denne mannen med våt fitte rett i ansiktet :wow:

*runkesmiley*

Fortell mere.Jeg bryr meg ikke om det er sant eller ikke bare skriv mere :jepp:

Gjest en historie
Skrevet
Ikke om dem får et fast forhold!

Så deilig dette hørtes ut trådstarter ble misunnelig på denne mannen med våt fitte rett i ansiktet :wow:

*runkesmiley*

Fortell mere.Jeg bryr meg ikke om det er sant eller ikke bare skriv mere :jepp:

:sexy: Nå er ikke jeg trådstarter, men jeg kan godt fortelle deg litt om noe jeg opplevde i sommer om du liker historier!

Forteller ikke alt, men noe kan jeg jo dele ;)

Det var begynnelsen av sommeren; akkurat passe varmt til at en kunne sole seg i bikini, men enda ikke varmt nok til at en avslappet kunne plaske rundt i bølgene.

Jeg hadde reist alene til hytta på Sørlandet. Bare meg en hel uke med bøker og solslikking om formiddagen, og sene kvelder på terrassen med utsikt til solnedgangen og rødvin i glasset.

Jeg nøt det hemningsløst; tuslet naken rundt i huset og elsket at jeg var alene uten noen å ta hensyn til.

Og slik var det i nøyaktig fire dager. Fire dager med avslapning før jeg begynte å lengte til byen. Eller rettere sagt - jeg lengtet ikke så mye etter byen som jeg lengtet etter andre mennesker. Jeg lengtet etter andre hender enn mine egne. Jeg hadde aldri hatt problemer med å tilfredsstille meg selv. Med noen minutters massasje på klitten og en finger inn i fitta, kunne jeg bringe med selv til de heftigste orgasmer. For ikke å snakke om når jeg hadde et par hjelpemidler til rådighet - jeg ble kåt bare ved tanken.

Jeg satt på terrassen i en liten bikinibukse, og brystvortene nuppet seg av den milde brisen som hastet inn fra havet. Nede fra stranden hørte jeg latter og noen tenåringer som hylte i bølgene. Tankene på sex hadde sittet i meg siden jeg våknet i morges.

Jeg hadde våknet våt og nærmest gispende, og før jeg var skikkelig våken hadde jeg onanert meg selv til to orgasmer. Og nå, flere timer etter, var jeg fortsatt så kåt at det gikk små skjelv gjennom skrittet på meg. Alt jeg kunne tenke på var sex.

Jeg vurderte å dra hjem igjen, dra inn til byen og finne en villig kamerat til å ta meg i dørkarmen.

Tanken gjorde meg enda kåtere, jeg strøk fingrene nedover magen, ned mot bikinitrusa mi, forsiktig under strikken, forsiktig gjennom den krøllete busken. Det skalv i lårene mine, og jeg kjente hvordan væskene rant der nede, gjorde stoffet i i bikinibuksa mørkere.

Fingrene beveget seg mot klitten, kilte forsiktig borti den da jeg plutselig hørte stemmer like ved hytteveggen, og jeg overrasket trakk hånda til meg. Det var en guttegjeng. Fire solbrune gutter i begynnelsen av tjueårene, alle i shorts. Den bakerste av dem, en mørkhåret gutt med tydelig markerte muskler, smilte nysgjerrig mot meg. Jeg så blikket hans raskt fare over den halvnakne kroppen min, over brystene og den lille bikinibuksa, de lange bena, og så tilbake til ansiktet mitt med et smil. Jeg smilte litt forlegent, men smigret tilbake......

Fortsettelse følger om du vil :sjenert:

Skrevet
:sexy: Nå er ikke jeg trådstarter, men jeg kan godt fortelle deg litt om noe jeg opplevde i sommer om du liker historier!

Forteller ikke alt, men noe kan jeg jo dele ;)

Det var begynnelsen av sommeren; akkurat passe varmt til at en kunne sole seg i bikini, men enda ikke varmt nok til at en avslappet kunne plaske rundt i bølgene.

Jeg hadde reist alene til hytta på Sørlandet. Bare meg en hel uke med bøker og solslikking om formiddagen, og sene kvelder på terrassen med utsikt til solnedgangen og rødvin i glasset.

Jeg nøt det hemningsløst; tuslet naken rundt i huset og elsket at jeg var alene uten noen å ta hensyn til.

Og slik var det i nøyaktig fire dager. Fire dager med avslapning før jeg begynte å lengte til byen. Eller rettere sagt - jeg lengtet ikke så mye etter byen som jeg lengtet etter andre mennesker. Jeg lengtet etter andre hender enn mine egne. Jeg hadde aldri hatt problemer med å tilfredsstille meg selv. Med noen minutters massasje på klitten og en finger inn i fitta, kunne jeg bringe med selv til de heftigste orgasmer. For ikke å snakke om når jeg hadde et par hjelpemidler til rådighet - jeg ble kåt bare ved tanken.

Jeg satt på terrassen i en liten bikinibukse, og brystvortene nuppet seg av den milde brisen som hastet inn fra havet. Nede fra stranden hørte jeg latter og noen tenåringer som hylte i bølgene. Tankene på sex hadde sittet i meg siden jeg våknet i morges.

Jeg hadde våknet våt og nærmest gispende, og før jeg var skikkelig våken hadde jeg onanert meg selv til to orgasmer. Og nå, flere timer etter, var jeg fortsatt så kåt at det gikk små skjelv gjennom skrittet på meg. Alt jeg kunne tenke på var sex.

Jeg vurderte å dra hjem igjen, dra inn til byen og finne en villig kamerat til å ta meg i dørkarmen.

Tanken gjorde meg enda kåtere, jeg strøk fingrene nedover magen, ned mot bikinitrusa mi, forsiktig under strikken, forsiktig gjennom den krøllete busken. Det skalv i lårene mine, og jeg kjente hvordan væskene rant der nede, gjorde stoffet i i bikinibuksa mørkere.

Fingrene beveget seg mot klitten, kilte forsiktig borti den da jeg plutselig hørte stemmer like ved hytteveggen, og jeg overrasket trakk hånda til meg. Det var en guttegjeng. Fire solbrune gutter i begynnelsen av tjueårene, alle i shorts. Den bakerste av dem, en mørkhåret gutt med tydelig markerte muskler, smilte nysgjerrig mot meg. Jeg så blikket hans raskt fare over den halvnakne kroppen min, over brystene og den lille bikinibuksa, de lange bena, og så tilbake til ansiktet mitt med et smil. Jeg smilte litt forlegent, men smigret tilbake......

Fortsettelse følger om du vil :sjenert:

HAHA, den er tatt fra Cupido!! Sikker på at jeg har lest den før:P

Skrevet
HAHA, den er tatt fra Cupido!! Sikker på at jeg har lest den før:P

Historiene er jo ganske like der da så den behøver ikke å ha vært tatt derfra :vetikke:

Spiller ingen trille, ikke alle har lest alle historiene derfra heller da så skriv mere alle som en :rødme:

Selv klarer jeg ikke :sjenert:

Litt erotica har ingen vondt av ;)

Gjest Gjest_desperado_*
Skrevet

Sexy tråd :rødme:

Denne historien er ikke sann ;)

Mannen hennes var den deiligste av alle menn. Men hvorfor lå han bare der og sov? Nå var hun blitt desperat.

Jeg blir gal! Jeg holder det ikke ut, jeg mener det! Hvis jeg ser så mye som én damebladartikkel mer, hvor kvinner beklager seg over at mennene deres bare vil ha sex, og mennene over at konene deres aldri gidder, så mister jeg min siste rest av selvbeherskelse. Offentlig skandale! Jeg klarer ikke mer, helt alvorlig!

Der ligger han med den ene, pent behårete, muskuløse armen under hodet, munnen lett åpen, skjeggstubber på den mandige haken, rolig pust. Han trenger å sove, ja det gjør han, han har det så travelt og er så stressa. Jeg må virkelig ikke forlange mer av ham. Brystkassen hvelver seg under den tynne dyna, den løfter og senker seg med hans åndedrag, jeg kan ane brystvortene. De er like følsomme som mine. Det pleier å gjøre ham vill når jeg slikker dem.

Det må minst være to måneder siden, hva vet jeg, jeg holder det bare ikke ut mer. Det er ikke det at han er sur eller tverr, bare trøttt, trenger å slappe av, sier han, og synker ned i lenestolen. Alle mine forførelser, mine forsøk på å lokke ham med kvinnelig list, slår feil. Når jeg gir ham massasje, faller han i søvn. Lager jeg erotisk mat, vil han bare se TV etterpå. Og når jeg, iført korsett, nettstrømper og stiletter, setter meg kjælent på armlenet, ber han meg flytte meg, fordi han ikke kan se.

Og så lover han at han snart skal ta seg sammen! Han betrakter meg som en forplkgtelse, på linje med kunder, sjefen og bilverkstedet, ha!

Jeg har begynt å flørte når jeg er ute, med de unge ekspeditørene, med sykkelbudene, med tilfeldige menn på gata. Jeg holder øyekontakten med attraktive menn et par sekunder ut over det som er alminnelig anstendig. Og det er ikke sjelden, at en mann forsøker åt tai kontakt, jeg er både blitt invitert ut og har fått mer utvetydige tilbud. Jeg forteller ham alltid om det hjemme, ‘hmm’ og ‘ja, det er godt, min skatt’ mumler han åndsfraværende, når jeg heller vil at han skal bli rasende og straffe meg for min lidderlige oppførsel.

Jeg drømmer også om natta – og noen ganger om dagen. Jeg drømmer om hjelpeløse kvinner som blir tvunget til å slikke kjempemessige pikker, den ene etter den andre, og blir knullet samtidig. Jeg ser for meg hvordan en mann sprer en kvinnes skamlepper og presser sin enorme pikk inn mellom dem, mens hennes klynk blir kvalt av enda en pikk som fyller munnen hennes. Den ene holder rumpeballene hennes og knuller henne bakfra raskt og hardt, den andre har et fast tak i håret hennes og styrer pikken sin inn i hernnes vidåpne munn. Hun stønner og vrir seg mellom dem og hisser dem opp til å knulle hurtigere, inntil de begge brølende kommer i henne …

;)

Skrevet

S

OG du kaller deg satyr!! Hvor blir det av den drukne villskapen!!?? Klart hun må gå tilbake. Skam deg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...