Paradokset Skrevet 20. september 2007 #1 Del Skrevet 20. september 2007 http://www.dagbladet.no/kultur/2007/09/20/512649.html Håvard Lothe feilsender en epost til BT, hvor han skriver "Hva om jeg hadde gitt bort en av låtene mine på albumet. Hadde vi klart å utnytte det litt? For eksempel i en sånn reklamesnutt, eller i en annen sammenheng? Så kunne jeg liksom ha brent veldig for saken som jeg endte opp med å gi den til". Mailen skulle opprinnelig til Pr-agenten hans, og var del av en diskusjon om hvordan de skulle få media rundt den nye plata til Lothe. Kan det tenkes....uansett hvor søkt det måtte virke...at Lothe og agenten faktisk iscenesatte dette med vilje? Og dagbladet bet rett på og klinte det opp som toppsak? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 20. september 2007 #2 Del Skrevet 20. september 2007 Jeg mistenker at mange av sakene som oppstår pga feilsendt e-post og liknende er nøye iscenesatt. Man er som regel ikke så klønete -og særlig ikke med så "avslørende" informasjon som det ofte er snakk om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wishingitwas Skrevet 20. september 2007 #3 Del Skrevet 20. september 2007 Det var akkurat det jeg tenkte også, når jeg leste saken. Det er mye surr for å få å publisitet for tida. Blir litt matt av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2007 #4 Del Skrevet 20. september 2007 Herregud, stakkars mannen trenger jo publisitet! Jeg har hvertfall aldri hørt om han.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå