Gjest trimgjest Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Er det noen som har trimsykkel hjemme som ikke koster skjorta? Jeg var i en butikk hvor de hadde avertert med billige trimsykler, men manne som jobbet der mente de var dårlige, for mosjonister som han sa, skulle jeg trene måtte jeg kjøpe en stor, stygg, tung og dyr en, spinning-type. Jeg ble litt irritert, er ikke en vanlig, liten en ok? Noen som har erfaring?
Gjest Pingeln Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Er det noen som har trimsykkel hjemme som ikke koster skjorta? Jeg var i en butikk hvor de hadde avertert med billige trimsykler, men manne som jobbet der mente de var dårlige, for mosjonister som han sa, skulle jeg trene måtte jeg kjøpe en stor, stygg, tung og dyr en, spinning-type. Jeg ble litt irritert, er ikke en vanlig, liten en ok? Noen som har erfaring? Jeg har en trimsykkel hjemme som jeg kjøpte for et halvt år siden. Er knall fornøyd, og den er faktisk ganske fin å se på også Betalte 1500 for den, men husker ikke hva den heter akkurat nå. Den var på tilbud, da - så et par tusenlapper bør du nok opp i. At mannen som jobbet der sier de er for dårlige er jo tullete av ham, for da får de jo solgt lite - samt at dette er individuelt. Kommer vel an på hvor trent man er, og hvilke krav man har til sykkel? Selv er jeg lite trent og derfor var denne sykkelen midt i blinken for meg, enda mannen i butikken der også sa til meg at jeg burde avansere, men neida, jeg er fornøyd. Så ikke hør for mye på dem i butikken, de vil bare selge deg en dyrere (og styggere, hehe) Så ja, en vanlig liten en er helt fint! Jeg sykler 45 minutter foran tv hver dag, og har på to uker gått ned 3, 5 kilo bare pga det! Lykke til.
*Lollipop* Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 (endret) .. Endret 3. april 2008 av Tassie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå