Gå til innhold

Kjennetegn og symptomer - Er jeg gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er prøver og på jakt etter symptomer. Noen som vet om det kan komme noen symptomer allerede i første uke?

Finnes det noen oversikt over tegn til graviditet?

Kan trygt si at jeg er litt utålmodig ja ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet? :(

Skrevet

Det er så individuelt, men min erfaring er at jeg har hatt mer symptomer når jeg ikke var gravid, men håpte/trodde det enn da jeg faktisk ble gravid... :sjenert:

Lykke til.

Skrevet

Mitt første symptom var ømme bryster, det begynte før jeg visste at jeg var gravid. De ble også fort mye større. Det tror jeg er det eneste symptomet som kommer så tidlig. Resten kommer vel ikke før uke 5-6 etter min erfaring.

Skrevet

Ok... Må bare smøre meg med tålmodighet og slutte å lete tror jeg :) Tusen takk for svar! :klem:

Skrevet

Det er iallefall ikke mulig å kjenne noen symtomer allerede i uke 1, da er du jo ikke en gang befrukta. Ofte er også menssympomer og graviditetssymptomer veldig like. De to gangene jeg har vært gravid har jeg ikke merka noenting før IKM. Har funnet ut at det er like greit å ikke plage meg selv med å lete etter alle mulige symptomer. Lykke til med prøving!

Skrevet
Ok... Må bare smøre meg med tålmodighet og slutte å lete tror jeg :) Tusen takk for svar! :klem:

ja, jeg er i samme båt som deg. jeg føler jeg har alle slags symptomer. kan snart teste, så det blir spennende.. håper det blir to streker denne gangen..

Skrevet

Uff, er så utrolig synd man noen ikke har funnet opp en måte man kan finne ut dette med en gang på. Er fortsatt over en uke til el for min del, men vet hvordan dere har det.. Men gleder meg nesten litt til den tida også. Nå er det bare kjedelig å gå å vente.

Skrevet

Mine første "symptomer" var menssmerter og stikkinger rett over lyskene. Så jeg ble veldig overrasket over positiv test.

• 2 år senere...
Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

Siste mens var 28 november,å i dag er det den 25 jan.

Jeg venter enda på mensen. Og jeg er veldig usikker på om jeg kan være gravid. jeg merker ingen symptomer, litt øm med brystvorten men ikke noe kvalme, trøtthet, eller uggen i magen..

Jeg tok en urinsprøve for ikke så veldig lenge siden og den viste negativt, men alikavell..

I jul slanket jeg meg veldig pga sykdom.Og jeg har lest at det kan foråsake sen menstruasjon.

Er veldig usikker... :sukk: :sukk: :sukk:

• 8 måneder senere...
Skrevet

Mine første "symptomer" var menssmerter og stikkinger rett over lyskene. Så jeg ble veldig overrasket over positiv test.

hei:-)) jeg er en jente som akuratt har fult 15. Jeg også følt kvalme og det føltes ut som at det blir stukker nåler nederst i magen. Jeg har gått på p piller, men jeg var ferdige med de for 3-4 uker siden ca. etter det når jeg har hatt sex med kjæresten min som er 2 år eldre enn meg har vi glemt å bruke kondom pga vi er vant til at e ikke trengte dt når e gikk på p pillene. så det er bare om morran jeg er kvalm, dette var 2 gangen idag på morran jeg var kvalm men dt går over etter 2-3 timer. så jeg lurte på om dt kunne vært tegn til at jeg er gravid pga jeg peier aldri å være syk, heller aldri når jeg har mesen så dt er litt merelig, vis jeg er morrakvalm i 1 uke fremover må jeg ta en test tror jeg

Skrevet

Når du akkurat har sluttet på p-piller, kan du få litt "graviditetssymptomer" fordi kroppen blir fruktbar igjen. Så det er ikke sikkert du er gravid, men det kan jo hende når du har hatt ubeskyttet samleie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...