Gjest lucky!74 Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Lurer litt på å bruke primeren til ID. Har fått en prøve å den virker utrolig god. Men funker den som en dagkrem som tilfører fukt? Blir mye visst jeg må bruke flere kremer(Gidder vel ikke det). Noen med erfaring her? Bruker kun mineralsminke.
Gjest Frøken Titt Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Det står at man man bruke den primeren alene. Det gjør jeg hvis jeg bruker den under ID. Men, jeg har fet hud, så jeg hadde nesten ikke behøvd fuktighetskrem. Du kan jo også blande den inn i den kremen du vanligvis bruker.
Gjest lucky!74 Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Det står at man man bruke den primeren alene. Det gjør jeg hvis jeg bruker den under ID. Men, jeg har fet hud, så jeg hadde nesten ikke behøvd fuktighetskrem. Du kan jo også blande den inn i den kremen du vanligvis bruker. Lurer litt på om sminkeresultatet blir mye bedre med primer eller om det er som så mye annet en liksom bør ha . Jeg bruker daglig vichy faktor 50 pga pigmentflekker etter svangerskap. Det går kanskje å blande den med primeren siden det er faktor i foundation også.
Quirky Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Er det primeren som heter Bare vitamins?
Gjest lucky!74 Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 Er det primeren som heter Bare vitamins? Prime time Bare vitamins står det på den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå