Gjest Gjest_Kaja_* Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Har så lyst på noen fine Turiform håndklær i delikate farger.. .men finner ikke noen hjemmeside. Noen som vet hvilke butikker som fører dem?
Imogen Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Interiørland fører iallefall Turiform Jeg liker disse håndklærne kjempegodt. Holder seg fine lenge gjør de også Forresten, noen som har sett om de har fått inn noen nye farger i det siste?
Grooo Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Jeg har fått se katalog i en butikk som hadde bare noen få farger inne, de kunne bestille de fargene jeg ønsket meg. Nå stor-hamstret jeg på Momarkedet i høst, så jeg har en del liggende
Grønt blad Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Tror Lilland selger dem i Skien. På Steen & Strøm Magasin i Oslo sentrum får du også kjøpt Turiform. Der har jeg kjøpt flere fine
Gjest Ansjoni Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 Har de ikke det på Hansen & Dysvik også da?
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 Selges ikke de "overalt" nå da? Jeg har kjøpt dem på Skeidar.
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2007 #7 Skrevet 21. september 2007 Selges ikke de "overalt" nå da? Jeg har kjøpt dem på Skeidar. Jo de er virkelig "overalt-håndklær". Så det burde ikke være vanskelig å finne dem.
Gjest Gjest_Birgitte_* Skrevet 14. januar 2008 #8 Skrevet 14. januar 2008 Hei! Jeg liker også Turiform hånklærne veldig godt, men når de er nye loer de helt forferdelig. Kan jo ikke bruke dem før etter en 4-5 gangers vask. Badet blir heller ikke pent etter dem...har sett etter egen hjemmeside for å klage på dette, men den er under omgjøring...
Gjest Gjest_Karianne_* Skrevet 14. januar 2008 #9 Skrevet 14. januar 2008 Og mine oransje Turiform-håndklær farger av ennå - selvom de etterhvert begynner å nærme seg 2 år gamle .. Jeg er IKKE fornøyd med kvaliteten ..
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #10 Skrevet 2. august 2016 Noen som vet hvor disse håndklærne selges i Fredrikstad? De hadde dem ikke på Hansen og Dysvik i sentrum/gågata. Anonymkode: 04a72...525
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #11 Skrevet 2. august 2016 Gammel tråd med nytt liv. Turiform selges på Skeidar og tidligere, i alle fall, på Bohus. Men Jysk sine hånkdlær med 500 / 550 grams tetthet er bedre vil jeg påstå. Turi Form har tapt seg i kvalitet i forhold til tidlig 2000 talls håndklærne. Anonymkode: 3f9cd...a1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå