Gjest vimselot Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Har dere lagt merke til at tidlig på dagen kommer det ikke inn noen svar, eller innspill, og nå er det jo ikke akkurat tidlig...snart lunsj, i alle fall for de som jobber på fabrikk... Men gjett hva som skjer etter lunsj, da er alle de som er i jobb, og som lakker negler, eller bare filer dem, og kjeder seg... og er sliten og trette og logger seg inn her... Eller tar jeg feil? Selv er jeg sjukemeldt, langstid, og derfor kan jeg spørre dere... Vet, jeg skal ikke katalogisere osv. Men.
Amused Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Har ikke merket noen mønstre, akkurat. Her er det i hvert fall omvendt, jeg starter med KG om morran, og så begynner jeg å jobbe
Zero Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Det er sikkert endel som er på KG i jobbetiden. Men det er også mange som ikke jobber, har andre arbeidstider, har flere pauser enn bare en, studerer, er i permisjon, frilanser, er sykemeldt, har ferie.. det er mange folk som ikke er på jobb fra 9 til 4 i dag
Gjest antigartner Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Det er sikkert endel som er på KG i jobbetiden. det er mange folk som ikke er på jobb fra 9 til 4 i dag ..nå var 9 - 4 ganske kort arbeidsdag, da :kaffe: Ellers er jeg enig med deg. Det kan være flere grunner til at det er flere inne etter lunsjtid. Akkurat som trådstarter hang jeg også mye på nettet på dagtid i en periode da jeg var sjukemeldt. Jeg hadde dessverre ikke oppdaget KG på den tiden, så jeg gikk glipp av mye moro!
ToveM Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 Nå har jeg ikke tilgang til data på jobb, men siden jeg jobber stort sett bare netter, er jeg sort sett hjemme på dagtid
Gjest Chrizzy Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 Jeg er enig, tidlig om dagen kommer det inn lite svar. Etter lunsjtid er det mye mer aktivitet her. Jeg har en annen mistanke enn deg, jeg mistenker at alle de som går hjemme (av diverse grunner) ikke står opp før i 10-11 tiden
ToveM Skrevet 20. september 2007 #7 Skrevet 20. september 2007 Jeg er enig, tidlig om dagen kommer det inn lite svar. Etter lunsjtid er det mye mer aktivitet her. Jeg har en annen mistanke enn deg, jeg mistenker at alle de som går hjemme (av diverse grunner) ikke står opp før i 10-11 tiden Det stemmer nok på meg når jeg har jobbet om nettene i alle fall, men da er jeg enda senere oppe
Gjest Pet Skrevet 20. september 2007 #8 Skrevet 20. september 2007 Selv er jeg sjukemeldt, langstid, og derfor kan jeg spørre dere... Vet, jeg skal ikke katalogisere osv. Men. Er du bibliotekar, Vimselot? :-D
Ugla Skrevet 20. september 2007 #9 Skrevet 20. september 2007 Jeg har en annen mistanke enn deg, jeg mistenker at alle de som går hjemme (av diverse grunner) ikke står opp før i 10-11 tiden Eller kanskje noen til og med gjør litt husarbeid før de tar KG-pause... Eller som meg, de dagene jeg er hjemme på formiddagen... og _litt_ husarbeid.
Gjest vimselot Skrevet 21. september 2007 #10 Skrevet 21. september 2007 Jeg er enig, tidlig om dagen kommer det inn lite svar. Etter lunsjtid er det mye mer aktivitet her. Jeg har en annen mistanke enn deg, jeg mistenker at alle de som går hjemme (av diverse grunner) ikke står opp før i 10-11 tiden He he, og nei, jeg er jobber ikke på biblioteket. (Det er jo den plassen jeg bruker være og der det bare er snille nerdete menn, som av og til smiler til meg...men nå er jeg for gammel til alle disse studentene...) Regner med at det er mange småbarnsmødre her, og de står tidlig opp (sjekk hvor mye aktivitet det er på både bryllupsforum og barneforumet tidlig en dag...) Men, hvis ikke alle aktive brukere her skal framstå som en gjeng med tapere, så må vel en eller helst flere innrømme at de bruker kg som en buffer-sone også innen arbeidstiden...
Gjest Tulipa Skrevet 22. september 2007 #11 Skrevet 22. september 2007 Det vet jeg ikke for jeg leser aldri Kvinneguiden når jeg er på jobb ...
Gjest lillebøll Skrevet 23. september 2007 #12 Skrevet 23. september 2007 På jobb er KG sperret. Veldig kjedelig når jeg skal på jobb snart. I dag skjer det veldig lite på jobb og da surfer jeg mest skit.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå