Gjest Gjest_Andreas_* Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Hei jenter. Jenta min har bursdag i morgen, og jeg sliter max med å finne gave. Vi har vært sammen siden januar, så dette blir første bursdag vi feirer sammen (jeg har senere i år). Aner ikke hva jeg skal kjøpe eller legge meg på i kr. Vi har ganske god økonomi begge to (bor ikke sammen), og jeg har fått en par sko som en overraskelses gave en gang som kostet over 2.000! Vet ikke om det setter standaren eller hva? Ingen av oss er spes glad i å reise, har en hytte på fjellet vi er masse på men reise ellers er ikke aktuelt. Hun driver med idrett, men har derevet med det i så mange år at hun har det hun trenger (uansett, er vel ikke så mye man trenger til håndball..) På jobb går hun i dress, og på fritiden jeans/joggis. Hun har fryktelig mye smykker, for det første aner jeg ikke hva jeg skulle kjøpt, for det andre bruker hun bare perlesmykker på jobb og skjelden noe ellers. Som dere skjønner så har jeg tenkt og prøvd å fiske i ukes vis. Men hvaslag sum burde jeg legge meg på? OG hva burde jeg kjøpe, begynner å bi desperat her må. Om det er til noen interesse blir hun 28 og jeg er 34... Tusen takk for alle tips
Litjmor Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Hva med å ta henne med i helga på shopping/hel aften? Start dagen med en å hente henne og spis en god lunsj før dere shopper klær eller hva det enn måte være. La henne plukke ut noe hun liker. Ta dere et par "pitstopp" og ta et glass vin/øl for å koble av. Deretter bestiller du bord ved byens beste restuarant og ta henne med ut dit (ut på kveldingen).
Gjest TS Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Det kunne vært et veldig godft forslag, hadde det ikke allerede vært bestemt at vi drar en gjeng for å feire bursdagen på hyttetur.... Vil så gjerne "gi" henne noe der og da, om dere skjønner hva jeg mener.
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Hva med parfyme? Fantastisk nytt sengetøy (jeg ønsker meg dyrt sengetøy men klarer aldri ta meg råd til å kjøpe det), men for dette må du vite om dette er noe hun kunne satt pris på. (gjerne sammen med god vin og løfte om middag, så har dere en helaften hihi) Trenger hun nye vesker? Er hun et veskemenneske? Kanskje ikke det letteste å kjøpe, men for henne som er så aktiv kan ei god stor veske være godt å ha, her kan du få hjelp i butikken også. Den kan du eventuellt fylle med noe kjekkt mer kjæresteaktig, som en cd hun liker, hjertedrops, vinen hun liker etc. Sover hun i nattøy? I så fall kan du kjøpe noe dyrt, litt sexy og fint. (Husk rett størrelse) Ellers setter jeg veldig pris på helaften med middag etc. Gjerne avsluttet på hotell, med god frokost dagen etter. Det behøver jo ikke å være langt vekk, bare i byen holder lenge. Men det viktigste er at du kanskje finner et fint kort, hvor du skriver noen søte ord. Jeg liker også å legge ved en liten bagatellmessig ting som hjertedrops eller noe slikkt sukkersøtt greier.
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 Jeg hadde blitt glad for en opplevelse. Den måtte nødvendigvis ikke skje på dagen. Billetter til en konsert eller teater med påfølgende middag. Dere to sammen altså. Gaven kan overekkes med et kort og en flott blomsterbukett. Gjerne litt sjampis også.
Gjest Mayamor Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 Gavekort på massage, hudpleie, fotpleie el Treningstøy blir jo slitt; så noe nytt er alltid kjekt Fotoapparat Gavekort på standup med hotell en weekend Pakke med gavekort på 3 teaterbilletter (tilbud her i Bergen) denne høsten (evt til våren) eller annet de har hvor dere bor Konsertbilletter Weekendtur til Paris, Roma (romatisk sted, middag ute osv) Turstøvler, tursekk, primus, gåstaver el Stilig klokke Greit nok at hun har "mange" smykker, men hva med et spesielt fra deg... Øredobber, armbånd, smykkeskrin el fra gullsmed Lottokupong Flaske med massageolje samt gavekort som tilsier massage utført av deg... Gavekort i en spesiell butikk/senter du vet hun liker Mp3 spiller Cd Dvd (evt trenings dvd) Bærbar dvd spiller Mobil (som du vet hun ønsker seg!) Minnekort/minnebrikke Bok Morgenkåpe Sexy undertøy Det er du som kjenner henne, jeg kommer bare med hva jeg ville satt pris på. Og det er ikke prislappen som er avgjørende for om jeg liker gaven. En blomst attått gjør alltid susen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå