Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2002 #1 Del Skrevet 3. april 2002 Noen som har noen smarte triks for å få "bølger" i håret? Er ikke spesielt begeistret for korketrekkere som man får av krølltenger, og har dårlig erfaring med hår-ruller (har prøvd en slags "borrelås"-type som viste seg å være håpløs å få ut igjen..). Noen som har noen tips til mitt kjedelige,glatte hår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 3. april 2002 #2 Del Skrevet 3. april 2002 Har du prøvd papillotter? De er litt vanskelige å få tak i men jeg tror kanskje at H&M har noen. Ellers kan du flette håret mens det er fuktig og evt. ha i litt skum. Jeg pleide å snurre opp håret før. Ta utgangspunkt i fuktig hår med litt skum i. Tvinn en del om gangen (små deler blir små krøller, store blir store krøller) til de snor seg rundt seg selv. Fest med hårspenner og la håret tørke. Alle disse metodene fungerer greit på halvlangt og langt hår. Det tar desverre litt tid hvis håret er fuktig, men man må jo lide for skjønnheten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2002 #3 Del Skrevet 3. april 2002 hvis du har noe fall i håret kan du bruke spesiell gele/spray for å forsterke krøller. has i fuktig hår, som du klemmer sammen, og så lar lufttørke. hvor mye krøller det blir avhenger av håret ditt, men selv om det bare bøyer seg litt nederst til vanlig, kan du få overraskende mye bølger på denne måten. (f.eks redken 'in the loop' spray. har prøvd tilsvarende fra kms, 'curl up', som ikke var særlig bra og gjorde håret mitt veldig stivt og tørt.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linny Skrevet 22. april 2002 #4 Del Skrevet 22. april 2002 jeg bruker håruller,da får man fine glamorske krøller,men jeg prøver nå resq curl shower mousse.den er bra,og gir bølger hvor du vil ha det!,du finner "resq curl mousse i h &m butikker. hilsen en som ville hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tettra Skrevet 22. april 2002 #5 Del Skrevet 22. april 2002 Synes det er lekkert med romantiske krøller, men har så enestående stritt hår, at det er så vidt saksa får tak Kan faktisk få pittelitt "fall" i håret om jeg engasjerer meg stoooort!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 23. april 2002 #6 Del Skrevet 23. april 2002 Jeg pleier bare å surre alt håret i en eller to topper på hodet mens det er vått, og så får jeg masse fall og litt krøller. Men så er jeg jo utstyrt me fall fra naturens side da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2002 #7 Del Skrevet 26. april 2002 Jeg ville hatt tørt hår og brukt en sprayflaske med leggevann (elnett) og sprayet dette løst over håret... Deretter så hadde jeg flettet en 6-7 fletter (avhenger av hvor store bølger du vil ha) Til slutt ville jeg fønet lett over håret til leggevannet har tørket! Til avslutning så bruker jeg hårspray med god hold... Har selv naturlige krøller i håret og masse falll... Kan være et ork å holde styr på! Selv vil jeg ha glatt hår, og tyr derfor til flatjern i ny og ne... Alltid grønnere på den andre siden!! Eller? *Monica* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
piamin Skrevet 27. april 2002 #8 Del Skrevet 27. april 2002 Jeg har også stritt hår, med kanskje bittelitt fall i, og er enig når du sier at det kan være kjedelig. Det du kan gjøre er, som mange før meg har sagt, flette fletter i bløtt hår og sove med det over natten. Eller, du kan, etter du har dusjet og håret er bløtt, bruke en metode jeg bruker av og til. Du tørrer håret litt med håndkleet, forsiktig og lett, klemmer det tørt. Så tar du skum og fordeler det ut over hendene. Så bøyer du deg litt framover slik at håret henger over hodet, og trykker skummet inn og opp i håret lett og forsiktig. Dette forsterker fall of gir nokså pene bølger. Det funker på meg, og det er verdt et forsøk 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå