Gå til innhold

Hårete mus

Fremhevede innlegg

Skrevet
Samme her ^^

Greia mi er at jeg har angst for hår (på min egen kropp, andre steder enn på topplokket selvfølgelig :P) så jeg tar det bort fordi jeg ikke vil ha det der. Har variert litt etter typens forslag, men for han var det det samme med litt hår enn ikke noe hår, tror jeg.

Om min kjære har hår eller ikke (det har han) spiller lite rolle for meg. Helst skal det være hår på menn... Er bare meg selv hår-noiaen gjelder :P

Hvis du har angst for hår, og har hår-noia, så lurer jeg fælt på hvorfor ikke denne angsten/noian gjør seg gjeldende også for hodehåret ditt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Heloise
Skrevet (endret)
Hvis du har angst for hår, og har hår-noia, så lurer jeg fælt på hvorfor ikke denne angsten/noian gjør seg gjeldende også for hodehåret ditt?

Nei det kan du si. Men sånn er det nå!

Jeg kan ikke gi deg noe svar på det, for jeg vet ærlig talt ikke hvorfor det er nettopp slik :) Men det er da det eneste håret på kroppen min jeg ikke vil ha vekk (øyebryn og øyevipper får også være i fred, men jeg hadde "nappetvang" på de da jeg var liten... Skulle sett hvordan jeg så ut :icon_neutral: )

Endret av Heloise

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...