Gjest Tulipa Skrevet 29. september 2007 #41 Del Skrevet 29. september 2007 Mulig du føler deg rensligere, men det er mer hygienisk å la være å barbere seg. Ikke blir du mer følsom heller. Faktisk er det "sensorer" i hårene, noe som gjør at det blir mer følsomt med hår. Jeg har barbert meg nedentil i 15 år og har aldri hatt noen problemer. Dersom man er renslig, bruker rene barberblader og tørker godt etterpå så er det ingen fare med intimbarbering .. det har faktisk legen min sagt til meg. Han sa at det er ingen fare så lenge jeg passer på å barbere meg når jeg har tid til å la området lufttørke skikkelig etterpå .. Det går så fint, atte .. Ikke mer følsom uten hår? Neivel - mulig det gjelder deg - men for min så er det å være helt glatt optimalt følelsesmessig .. og så er det så mye mer opphissende .. MEN - det er meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Meg_* Skrevet 29. september 2007 #42 Del Skrevet 29. september 2007 Jeg synes at en skjede skal ha hår. Det er liksom noe mer kvinnelig med en hårete mus, enn en kvinne med en glattbarbert mus. Hår på fitta er sexy. Arnfinn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Davido Skrevet 30. september 2007 #43 Del Skrevet 30. september 2007 Det prates ofte om hva vi menn ønsker, mht åssen jenter skal se ut nedentil. Hvis jeg skal dømme etter tonen i de mannsmiljøer jeg selv vanker i så har nå pendelen slått helt over til andre siden. Menn som bare for 7-8 år siden "krevde" at jenter var fullstndig ribbet for kjønnshår, vil nå ha kontrollert behåring med en tydelig trekant. Det er mest sexy. Det gjør visuelt sett kvinnen vakrere når hun er naken, og hun får en tydeligere kjønnsidentitet, altså blir et mer seksuelt vesen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brumle Skrevet 30. september 2007 #44 Del Skrevet 30. september 2007 Får assosiasjoner til edderkopper, krabber, skorpioner ol. som kravler og kryper i de svære stållullvasene. Det er så gjævla turnoff å kjenne pisselukt i kvappsete pissesjegg!! Mange av de som barberer seg får ofte røde nupper. Da er det uansett penere med et ubarbert kjønn enn ett med røde nupper som ser ut som en frossen kylling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hårbolla Skrevet 30. september 2007 #45 Del Skrevet 30. september 2007 Mange av de som barberer seg får ofte røde nupper. Da er det uansett penere med et ubarbert kjønn enn ett med røde nupper som ser ut som en frossen kylling. Ja også ser det litt sånn kvisete ut og når man så får litt skjeggstubber der nede. ALT ANNET ENN LEKKERT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tulipa Skrevet 30. september 2007 #46 Del Skrevet 30. september 2007 Ja også ser det litt sånn kvisete ut og når man så får litt skjeggstubber der nede. ALT ANNET ENN LEKKERT! Jeg barberer meg annenhver dag og får hverken kløe eller røde nupper .. det er noe som kommer hos de som ikke barberer seg regelmessig .. Men selvom dere velger å beholde håret der nede så går jeg utifra at dere barberer bikinilinjen .. eller lar dere håret gro fritt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Davido Skrevet 30. september 2007 #47 Del Skrevet 30. september 2007 Men selvom dere velger å beholde håret der nede så går jeg utifra at dere barberer bikinilinjen .. eller lar dere håret gro fritt? Faktisk litt oppsiktsvekkende at du ikke har fått med deg at det er det fullstendig glattbarberte over det hele som folk ikke liker. Det er mellomtingen folk liker, dvs helbarbert bikinilinje, og at de som har langt kjønnshår stusser lengden. Det er en pen trekant som er mest sexy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tulipa Skrevet 30. september 2007 #48 Del Skrevet 30. september 2007 Faktisk litt oppsiktsvekkende at du ikke har fått med deg at det er det fullstendig glattbarberte over det hele som folk ikke liker. Det er mellomtingen folk liker, dvs helbarbert bikinilinje, og at de som har langt kjønnshår stusser lengden. Det er en pen trekant som er mest sexy. Nå svarte jeg på de som skriver at man får nupper og skjeggvekst ved å barbere seg .. som jeg sier så får man ikke det ved jevnlig barbering .. Det kommer om man barberer seg av og til, bare .. Så ville jeg bare fram til at om man beholder en liten trekant så må man barberer resten - og da oppstår de samme problemene med nupper og kløe om man barberer seg sjeldent .. Det var bare det jeg ville fram til .. og ganske "oppsiktsvekkende" at du ikke har fått med deg det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tulipa Skrevet 30. september 2007 #49 Del Skrevet 30. september 2007 Faktisk litt oppsiktsvekkende at du ikke har fått med deg at det er det fullstendig glattbarberte over det hele som folk ikke liker. Det er mellomtingen folk liker, dvs helbarbert bikinilinje, og at de som har langt kjønnshår stusser lengden. Det er en pen trekant som er mest sexy. Nå synes jeg ikke du skal tillegg alle folk de samme meningene som du selv innehar .. hvorfor ikke skrive "som jeg ikke liker" istedet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 30. september 2007 #50 Del Skrevet 30. september 2007 Nå svarte jeg på de som skriver at man får nupper og skjeggvekst ved å barbere seg .. som jeg sier så får man ikke det ved jevnlig barbering .. Det kommer om man barberer seg av og til, bare .. Så ville jeg bare fram til at om man beholder en liten trekant så må man barberer resten - og da oppstår de samme problemene med nupper og kløe om man barberer seg sjeldent .. Det var bare det jeg ville fram til .. og ganske "oppsiktsvekkende" at du ikke har fått med deg det Helt riktig det du skriver her, for jeg barberer meg hver dag og har heller ikke disse røde prikkene!Og får heller ikke skjeggstubber for jeg barberer meg så ofte. Er alltid glatt og fin så det så.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jalp Skrevet 30. september 2007 #51 Del Skrevet 30. september 2007 Ikke mer følsom uten hår? Neivel - mulig det gjelder deg - men for min så er det å være helt glatt optimalt følelsesmessig .. og så er det så mye mer opphissende .. MEN - det er meg Dette støtter jeg da det samsvarer med min preferanse. Jeg er svært takknemlig overfor en kvinne som fjerner hår der nede når jeg skal dit med munnen. Det har med min subjektive oppfatning av hygiene og det faktum at JEG synes det er mer delikat og sexy. Dessuten oppfatter jeg at de kvinnene som barbere seg mener det har sine fordeler som f.eks. økt følsomhet. Dette er altså en subjektiv preferanse og ikke noe forsøk på å si at andre varianter er mindreverdige på noen måte. Og bare for å ha sagt det: Kvinner med hår, eller med litt hår,- kan være svært sexy uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #52 Del Skrevet 1. oktober 2007 Dessuten oppfatter jeg at de kvinnene som barbere seg mener det har sine fordeler som f.eks. økt følsomhet. Så du mener at kvinner som beholder noe hår er mindre følsomme der nede? Kvinner er nytelses-syke, og ville nok helbarbert seg hvis de hadde merket noen forskjell. Merkelig hvordan det "setter seg" noen vikarierende argumenter bare de fremføres ofte nok av de som på død og liv må lete opp argumenter for at de lar en umoden mann presse seg til glattbarbering?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jalp Skrevet 1. oktober 2007 #53 Del Skrevet 1. oktober 2007 Så du mener at kvinner som beholder noe hår er mindre følsomme der nede? Kvinner er nytelses-syke, og ville nok helbarbert seg hvis de hadde merket noen forskjell. Merkelig hvordan det "setter seg" noen vikarierende argumenter bare de fremføres ofte nok av de som på død og liv må lete opp argumenter for at de lar en umoden mann presse seg til glattbarbering?? Nei! Les hva jeg skriver du... Jeg refererer til hva kvinner sier til meg. Jeg mener ingenting i følsomhets-spørsmålet da jeg ikke har "mus". Men noen kvinner mener det har en positiv effekt for dem. Hvorfor skal de ikke da få bestemme selv, uten at noen "besservissere" skal fortelle dem hva som er "riktig"? Hvilke vikarierende argumenter sikter du til? Jeg har meninger om hva jeg liker best,- og ettersom noen spurte har jeg gitt uttrykk for min preferanse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #54 Del Skrevet 1. oktober 2007 Nei! Les hva jeg skriver du... Jeg refererer til hva kvinner sier til meg. Jeg mener ingenting i følsomhets-spørsmålet da jeg ikke har "mus". Men noen kvinner mener det har en positiv effekt for dem. Hvorfor skal de ikke da få bestemme selv, uten at noen "besservissere" skal fortelle dem hva som er "riktig"? Hvilke vikarierende argumenter sikter du til? Jeg har meninger om hva jeg liker best,- og ettersom noen spurte har jeg gitt uttrykk for min preferanse. Registrerer at du mener kvinner som beholder hår i underlivet gir blaffen i sin nytelse. Tror du på det sjøl? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 1. oktober 2007 #55 Del Skrevet 1. oktober 2007 Registrerer at du mener kvinner som beholder hår i underlivet gir blaffen i sin nytelse. Tror du på det sjøl? hvor i alle dager registrerer du det hen da? Kan du klippe ut hvor han sier det? for jeg leser ikke det noe sted i innlegget du sikter til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #56 Del Skrevet 1. oktober 2007 hvor i alle dager registrerer du det hen da? Kan du klippe ut hvor han sier det? for jeg leser ikke det noe sted i innlegget du sikter til. Retorikk, eller "bordet fanger", ligger til grunn for min registrering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 1. oktober 2007 #57 Del Skrevet 1. oktober 2007 Retorikk, eller "bordet fanger", ligger til grunn for min registrering. det er jo bare tull, han sier at han ikke sier noe om følelsene til kvinner, men at han opplever flere som har sagt de blir mer følsomme av å barbare. Dersom det å si at noen blir mer følsomme av å barbere, er det samme som å si at de som ikke barberer velger å ikke føle like mye, så må jeg virkelig si at jeg blir litt paff... I min verden tilsier nemlig ikke det at noen liker noe, at ikke andre kan like noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #58 Del Skrevet 1. oktober 2007 Så ville jeg bare fram til at om man beholder en liten trekant så må man barberer resten - og da oppstår de samme problemene med nupper og kløe om man barberer seg sjeldent .. Hvem har sagt at den skal være så liten?? Det viktige er jo at den er velstelt, og at det som er utenfor trusa/bikinien er fjernet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jalp Skrevet 1. oktober 2007 #59 Del Skrevet 1. oktober 2007 Registrerer at du mener kvinner som beholder hår i underlivet gir blaffen i sin nytelse. Tror du på det sjøl? Nok en gang overser du hva jeg har skrevet. Du vrir og vrenger på det, antakeligvis for å fyre meg opp. Det gidder jeg ikke... :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Sylvia_* Skrevet 1. oktober 2007 #60 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg slikker dem uansett jeg - hårete eller barbert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå