Gjest Elize Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 (endret) Er det mange som har starte med julegavene, og hvor langt har dere kommet? Jeg har 19 gaver å kjøpe, er helt ferdig med 9 av gavene, 4 gaver har jeg begynt på og har og har 6 som jeg ikke har begynt på. Og nå har jeg pakket inn 6 av Endret 24. september 2007 av Elize
rugrat Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Jeg venter så lenge som mulig med julehandelen. Jeg liker best at det er litt førjulsstemning rundt meg når jeg skal handle gaver. Venter helst til midten av november, nærmere desember.
Kykkelikokos Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Har begynt på gave nr 1, likør til mannens besteforeldre. Ellers så har jeg planer for et par gaver til, men har ikke kjøpt noe enda
Lilywhite Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Jeg har foreløpig bare kjøpt en julegave, og det er billetter til det nye Dagfinn Lyngbø showet i februar, kjøpte i gave til kjæresten. Kjøpte for snart en måned siden allerede, men mest fordi jeg ville gå på en av de første forestillingene og var redd det skulle bli utsolgt om jeg ventet. Resten venter vi nok litt med å kjøpe, selv om vi har snakket om å begynne tidlig for å fordele utgiftene litt...
Bokormen Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 Jeg har begynt å lage mange gaver, og har en tråd om det her inne Ellers har jeg begynt å planlegge de gavene jeg ikke skal lage.
Gjest Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 Har begynt å lage enn. Skal lage noen flere snart pluss at det fulføres først når jeg får lagd drops som da blir mye senere. Har hvertfall funnet nogenlunde ut hva jeg skal kjøpe for noe til de fleste. Eneste jeg sliter med er sambo ettersom han skal få warhammer figurer i gave, men jeg tør ikke kjøpe noe enda ettersom jeg er usikker på om han kjøper de før jul..
Lilywhite Skrevet 20. september 2007 #7 Skrevet 20. september 2007 Glemte å si at jeg har begynt å lage et par hjemmelagete smågaver
Kayli Skrevet 20. september 2007 #8 Skrevet 20. september 2007 Jeg har kjøpt noen julegaver, ja. Hadde intensjoner om å begynne tidlig i år, og har greid å gjennomføre det. Det gjenstår en del, men jeg har en viss peiling på hva jeg skal gi til de fleste.
Gjest Drue Skrevet 21. september 2007 #9 Skrevet 21. september 2007 Hei dere. Jeg har et godt julehandel tips til dere som må sende en del gaver. Nettbutikken pakkehuset.no har et bra utvalg av produkter som er fine til jul. Det som er unikt med denne nettbutikken er at man kan lage egene navn på gavene og putte varene ned i gaven man lager. Deretter går man til pakkedisk og velger papir og skriver tekst på kort. Dem gjør resten og sender det til motaker. Dette synes jeg letter min hverdag veldig fram mot jul, for da slipper jeg alt det styret med å gå i butikken finne det jeg skal ha, kjøpe papir, skrive kort for så å stå i kø på posten. Måtte bare fortelle om dette, for det er jo så utrulig enkelt. Ha en fortsatt kjempe flott dag. :
Kykkelikokos Skrevet 21. september 2007 #10 Skrevet 21. september 2007 Oj! Her var det mye fint. Takk for flott link!
Umuriel Skrevet 21. september 2007 #11 Skrevet 21. september 2007 Vi kom over et salg på tilbords og kjøpte en del da. Skal prøve å bli ferdig tidlig i år, men det er fordi jeg har termin i november. Ellers gjør jeg vanligvis unna julegavene i løpet av november/desember.
Gjest Pepper Skrevet 22. september 2007 #12 Skrevet 22. september 2007 Tips til julegaver kan man finne her: http://www.webby.no/julegaver/
Scorpina Skrevet 23. september 2007 #13 Skrevet 23. september 2007 Joda, i år går alt så meget bedre Har kjøpt 8 gaver (endel er bestilt på nett). Resten av gavene (ca 12 stk) vet jeg hva jeg skal kjøpe til. Regner med at i oktober/november vil gavene være helt ferdig! DET er rekord!
Demonio Skrevet 23. september 2007 #14 Skrevet 23. september 2007 Har ikke startet på noe enda. Verken ideer eller noen ting. Liker å vente til det nærmer seg jul, men jeg ble litt påvirket akkuratt nå(les:alt for å slippe og øve til prøven vi har imorgen).. :-P
kamela Skrevet 23. september 2007 #15 Skrevet 23. september 2007 Har kjøpt noen adventspresanger så langt, og en julepresang er bestemt.
Arwen Skrevet 24. september 2007 #16 Skrevet 24. september 2007 Tråden er ryddet. Reglene. Arwen (mod)
Gjest puselabb Skrevet 29. september 2007 #17 Skrevet 29. september 2007 Jeg har ikke begynt på julegavene enda. Jeg og samboer har ca. 15 personer å kjøpe gave til. Aner igrunn ikke hva jeg skal gi til noen av dem...så jeg må snart begynne å tenke litt og skrive liste. Liker å være ferdig med de fleste før desember, sånn at ikke selve julemåneden blir bare gavestress.
Chassi Skrevet 29. september 2007 #18 Skrevet 29. september 2007 Stort sett ferdig jeg. Har ca 7-8 gaver igjen. Flesteparten av gavene er kjøpt på nettet. Veldig greit og effektivt altså. Har nettopp forhåndsbestilt Shrek 3 (kommer ut 19. desember visstnok, iallefall jfr cdon.com)
kamela Skrevet 1. oktober 2007 #19 Skrevet 1. oktober 2007 Er det mange som har starte med julegavene, og hvor langt har dere kommet? Jeg har 19 gaver å kjøpe, er helt ferdig med 9 av gavene, 4 gaver har jeg begynt på og har og har 6 som jeg ikke har begynt på. Og nå har jeg pakket inn 6 av Innpakking må vente til desember hos meg, det er mye av kosen å lage fin innpakking. Lillesky hadde så mye fint om det i fjor, håper hun er like produktiv i år
lillesky Skrevet 1. oktober 2007 #20 Skrevet 1. oktober 2007 Innpakking må vente til desember hos meg, det er mye av kosen å lage fin innpakking. Lillesky hadde så mye fint om det i fjor, håper hun er like produktiv i år Takk, kamela! Skal nok få til noe i år også. Men det blir ikke før i slutten av november. Jeg tror jeg skal begynne å skrive lister snart. Til hvem vi skal gi gaver til, og hva. Samt pris. Det er greit å sette en makspris, ellers sklit jeg fort ut... Også skal jeg skrive ned hva jeg ønsker meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå