Gjest Lottemor Skrevet 3. april 2003 #1 Skrevet 3. april 2003 tok en test i dag.... og der var det 2blå så jeg er gravid og ut i fra terminberegner så har jeg termin 05.12.03 og jeg er ca 6uker på vei :D Kan ikke helt fatte det men jeg er 2 barns mor innen året er omme Så gøyt dette blir.....sammbo er helt i hundre også etter sjokket la seg.... Tulla skal bli lille søster....
Gjest Cruella Skrevet 3. april 2003 #9 Skrevet 3. april 2003 Gratulerer da Lottemor! Så kjempekoselig! L-B
silje22 Skrevet 3. april 2003 #10 Skrevet 3. april 2003 Gratulerer så meget med barn nummer to Klem Silje
Fakse Skrevet 3. april 2003 #11 Skrevet 3. april 2003 Gratulere så mye, og lykke til Skal bli tante i oktober jeg, så jeg gleder meg også!
Gjest *Perser* Skrevet 3. april 2003 #14 Skrevet 3. april 2003 Gratulerer såååå masse :D Du må ringe meg og gi meg nr ditt... finner ikke nr ditt igjen jeg
Gjest *Perser* Skrevet 3. april 2003 #15 Skrevet 3. april 2003 Lottemor gå her http://www.babyland.se Og få sånn babyboks gratis, men har du printer hjemme? For du må printe ut kvitteringen! Sånn at du kan hente en sånn boks med masse rart i :D Og det gjelder da bare de som bor i sverige :D
Mamma til 3 Skrevet 3. april 2003 #18 Skrevet 3. april 2003 Gratulerer så mye, håper å kunne følge etter om 2 uker...
Gjest Lottemor Skrevet 4. april 2003 #19 Skrevet 4. april 2003 Tusentakk alle sammen..... Blir rørt av alle gratulasjoner :D Gleder meg så ufattelig masse sammbo også Holder det hemmelig for fammilie og venner enn så lenge,men måtte si det til noen så da skrev jeg det til dere Takk igjenn..... Skriver deg en pm litt senere Perser,Tulla står her å maser og vill i den åpne barnehagen..... Lykketil med prøvingen jente29 håper du kan fortelle om 2 blå snart
Klips Skrevet 4. april 2003 #20 Skrevet 4. april 2003 Gratulerer så mye, Lottemor! Så gøy! Gleder meg til å høre hvordan det går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå