Gå til innhold

Min egen sex-statistikk

Fremhevede innlegg

Gjest Ingeniør
Skrevet

Da har vi dagens statistikk her. Av de 17 damene jeg har hatt sex med, har de (dvs i de tilfellene hvor spørsmål om slik sex kom opp) hatt følgende preferanser i tillegg til vanlig samleie:

ikke like like godt

Suge 13 % 88 %

Bli slikket 8 % 92 %

Analsex 62 % 38 %

Finger i rumpa 43 % 57 %

Statistikken på de analrelaterte tallene er noe usikre i og med at spørsmålet om slik sex aldri kom opp av diverse årsaker.

Fantastisk interessant statistikk ? Bør jo egentlig ha et utvalg på rundt 1000 damer for å få sikre tall, så her tror jeg at jeg må legge meg i selene for å få mer nøyaktige tall :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Ingeniør
Skrevet

Søren, lay-outen her ble skikkelig dårlig, jeg prøver igjen:

ikke like / like godt:

Suge: 13 % / 88 %

Bli slikket: 8 % / 92 %

Analsex: 62 % / 38 %

Finger i rumpa: 43 % / 57 %

Skrevet
Søren, lay-outen her ble skikkelig dårlig, jeg prøver igjen:

ikke like / like godt:

Suge: 13 % / 88 %

Bli slikket: 8 % / 92 %

Analsex: 62 % / 38 %

Finger i rumpa: 43 % / 57 %

Aha, nå ble det straks mer interessant. Men hvordan forklarer du at det blir 101% tilsammen i sugekategorien?

Skrevet

Avrunding i Microsoft Excel: 12.5% = 13% og 87.5% = 88%

:)

Skrevet

Spennende! Men her har du absolutt mye arbeid å gjøre før statistikken kan være troverdig, gleder meg til neste rapport!

Skrevet
Da har vi dagens statistikk her. Av de 17 damene jeg har hatt sex med, har de (dvs i de tilfellene hvor spørsmål om slik sex kom opp) hatt følgende preferanser i tillegg til vanlig samleie:

ikke like like godt

Suge 13 % 88 %

Bli slikket 8 % 92 %

Analsex 62 % 38 %

Finger i rumpa 43 % 57 %

Statistikken på de analrelaterte tallene er noe usikre i og med at spørsmålet om slik sex aldri kom opp av diverse årsaker.

Fantastisk interessant statistikk ? Bør jo egentlig ha et utvalg på rundt 1000 damer for å få sikre tall, så her tror jeg at jeg må legge meg i selene for å få mer nøyaktige tall :)

Jeg har vært sammen med flere damer enn 17, men jeg har helt andre tall. Min erfaring er at de aller fleste damer elsker å suge pikk (95% liker det) noen færre liker å bli slikket (70% liker det), mens det store flertall hater alt som har med anal sex å gjøre (90% liker det ikke).

Hva mener damene selv ?

Skrevet
Hva mener damene selv ?

Jeg suger ikke, elsker å bli slikket og analsex kommer ikke på tale.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg ELSKER å suge,

Liker å bli slikket

Liker analsex

Skrevet
Jeg suger ikke, elsker å bli slikket og analsex kommer ikke på tale.

Er det ikke litt urettferdig at du ikke suger, men elsker å bli slikket?

Ellers står damer som liker anal-ting høyt i kurs blant mange menn tror jeg. Men ingen bør gå på akkord med seg selv.

Skrevet
Er det ikke litt urettferdig at du ikke suger, men elsker å bli slikket?

Ellers står damer som liker anal-ting høyt i kurs blant mange menn tror jeg. Men ingen bør gå på akkord med seg selv.

Jo, det kan hende, men jeg har nå funnet meg en mann som elsker å slikke meg, og som ikke liker å bli sugd, så da bryr det meg fint lite.

Jeg bryr meg også fint lite om hva som står høyt i kurs blant mange menn hva angår seksuelle preferanser; jeg eksisterer ikke for å tilfredstille seksuelle preferanser hos menn - jeg liker det jeg liker og intet annet.

Merkelig at så mange kommer med "er du klar over hvor mange menn som blir kåte av og det/liker det og det, eller??" hver gang man ikke er enig med vedkommende..?

• 2 uker senere...
Skrevet
Jo, det kan hende, men jeg har nå funnet meg en mann som elsker å slikke meg, og som ikke liker å bli sugd, så da bryr det meg fint lite.

Jeg bryr meg også fint lite om hva som står høyt i kurs blant mange menn hva angår seksuelle preferanser; jeg eksisterer ikke for å tilfredstille seksuelle preferanser hos menn - jeg liker det jeg liker og intet annet.

Merkelig at så mange kommer med "er du klar over hvor mange menn som blir kåte av og det/liker det og det, eller??" hver gang man ikke er enig med vedkommende..?

Go Zaphireh! Har det helt på samme måten. Er så lei av å høre på kvinner som suger seg til oppmerksomhet fra mannen :filer:

Gjest *nurket*
Skrevet

Elsker å suge, liker å bli slikket, digger analsex og finger i rompa... ;)

Gjest Gjest_Corine_*
Skrevet

Elsker å suge!

Elsker å bli slikket!

Liker ikke analsex.

• 1 år senere...
Skrevet

Gammel tråd, men fikk lyst til å svare.

Elsker å suge

HATER å bli slikket

ELSKER analsex

Skrevet

Jatakk til alt!

Blir det et representativt og gyldig utvalg hvis alle på KG svarer i denne tråden mon tro?

Uansett, lykke til videre i det empiriske forskningsarbeidet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...