Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 hei har arvet ti siesta classic. en uten pute og trekk, en uten trekk. noen som vet hvor jeg får kjøpt og hvor mye de koster? classic er den typen med separat hodepute. eller har dere noen andre tips til noe jeg kan legg i stolene? har tenkt litt på å legge et grått ullteppe over ryggen og et saueskinn på sete....men er usikker......har mest lyst på nye puter og trekk, men dette er sikkert vanskelig å få tak i og dyrt. har mailet med Rybo, dagens produsent. de henviste meg videre til forhandlere. men har ikke fått noe svar fra npen av de.
Gjest Gjest_Mona_* Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 hei har arvet ti siesta classic. en uten pute og trekk, en uten trekk. noen som vet hvor jeg får kjøpt og hvor mye de koster? classic er den typen med separat hodepute. eller har dere noen andre tips til noe jeg kan legg i stolene? har tenkt litt på å legge et grått ullteppe over ryggen og et saueskinn på sete....men er usikker......har mest lyst på nye puter og trekk, men dette er sikkert vanskelig å få tak i og dyrt. har mailet med Rybo, dagens produsent. de henviste meg videre til forhandlere. men har ikke fått noe svar fra npen av de.
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2008 #3 Skrevet 15. november 2008 Hei Jeg har funnet ut at hver pute koster kr 7000 fra Rybo forhandler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå