Gjest Gjest Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Ok, da kan jeg krysse av det - jeg har hatt sex med svensk modell med fine silikonpupper.
Gjest Mysticgirl Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Ok, da kan jeg krysse av det - jeg har hatt sex med svensk modell med fine silikonpupper. Ja hvordan var det da? Deiligere enn med ei med ekte pupper?
Årets gjøk Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Ok, da kan jeg krysse av det - jeg har hatt sex med svensk modell med fine silikonpupper. Bevares, det var gode nyheter. Jeg begynte nesten å bli litt bekymret for deg. Hva er det neste på lista?
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Ja, de silikonpuppene var så vellykkede både i form og størrelse at det var absolutt positivt med silikonpupper. Hadde de derimot sett ut som to håndballer ville saken vært en annen.
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Bevares, det var gode nyheter. Jeg begynte nesten å bli litt bekymret for deg. Hva er det neste på lista? Neste på lista er et fast forhold. Eller en trekant. Litt usikker.
Mann 42 Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 Neste på lista er et fast forhold. Eller en trekant. Litt usikker. Jeg ville gått for trekanten først. Så slipper du å lure på om du går glipp av noe når du er i det faste forholdet.
Trampe Skrevet 19. september 2007 #7 Skrevet 19. september 2007 Leste fire silikonpupper jeg og ble litt Men gratulerer. Bra at puppene var fine da. Og ta trekanten først, det faste forholdet kan sette en stopper for den nemlig.
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2007 #8 Skrevet 19. september 2007 ok, bra poeng med å ta trekanten først. Absolutt noe å vurdere.
Årets gjøk Skrevet 19. september 2007 #9 Skrevet 19. september 2007 Leste fire silikonpupper jeg og ble litt Håper ikke det står på lista til TS. På den andre siden, hvis jeg hadde hatt sex med ei med 4 silikonpupper tror jeg kanskje jeg hadde føyd det til på lista og krysset av selv om det ikke stod der i utgangspunktet.
caso Skrevet 22. september 2007 #10 Skrevet 22. september 2007 Ok, da kan jeg krysse av det - jeg har hatt sex med svensk modell med fine silikonpupper. Jeg topper den, hun jeg var med var i tillegg sykepleier Neste må bli at du har trekant med henne og hennes bedårende veninnne, og blir i fast forhold med en av de, - med frekvent besøk av veninnen.
Gjest Silmarill Skrevet 22. september 2007 #11 Skrevet 22. september 2007 Bevares, det var gode nyheter. Jeg begynte nesten å bli litt bekymret for deg. Hva er det neste på lista? Håper ikke det står på lista til TS. På den andre siden, hvis jeg hadde hatt sex med ei med 4 silikonpupper tror jeg kanskje jeg hadde føyd det til på lista og krysset av selv om det ikke stod der i utgangspunktet. Helt klart
Gjest Gjest_Blondie_* Skrevet 25. september 2007 #12 Skrevet 25. september 2007 Wow! Er det noe spesielt med svensk eller...? Eller var det den nasjonaliteten du manglet? Og silikonpupper....eh, de er ikke så vanskelige å finne. Har du letet lenge eller??
FrizzleSizzle Skrevet 25. september 2007 #13 Skrevet 25. september 2007 Klart det er noe spesielt med svensk! Jeg blir misunnelig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå