Mann 42 Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Er det noen av dere her som har prøvd Trikke? Jeg hadde aldri hørt om det før, men så det tilfeldigvis i en brosjyer, og nå lurer jeg alvorlig på å kjøpe en. Mest for treningens del, egentlig. MEn jeg lurer på om det er vanskelig å lære seg å bruke den, og evt hva slags modell man bør gå for. Luft eller kompakte hjul, etc.
Gjest Mirina Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Hva i all verden er en/ei/et trikke?
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Hva i all verden er en/ei/et trikke? Som vanlig, google er din venn..
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 Synes den ser ut som en ungdommelig versjon av en gåstol.
Gjest OlavSniken Skrevet 19. oktober 2007 #6 Skrevet 19. oktober 2007 Trikke, det er en trehjulssykkel:P kjempe bra for trening av bein,armer og det meste av muskler på kroppen, du får styr nytte av det om du tenker på trening. det er heller ikkje vansklig å få det til, etter 5 min har du teknikken inne, men litt rustent er det, men det lærer du deg fort å fikse på:D stå på, løp å kjøp:P
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #7 Skrevet 21. oktober 2007 ..syns den minner om understellet på en handlevogn ! Kul video av den her. Men.. jeg innbiller meg at det vil være en fare for å rive denne digsen i stykker etterhvert ? Det er jo ganske voldsomme bevegelser som trengs for å få den opp i, og holde den i fart (ihvertfall hvis man skal ta i litt) ?
Bup7a Skrevet 23. oktober 2007 #8 Skrevet 23. oktober 2007 Er det noen av dere her som har prøvd Trikke? Jeg hadde aldri hørt om det før, men så det tilfeldigvis i en brosjyer, og nå lurer jeg alvorlig på å kjøpe en. Mest for treningens del, egentlig. MEn jeg lurer på om det er vanskelig å lære seg å bruke den, og evt hva slags modell man bør gå for. Luft eller kompakte hjul, etc. Jeg har prøvd, og har eid en. (Nå er den solgt... ) Det er jo forsåvidt morsomt men er jo litt avhengig av at det er relativt flatt der du skal bruke den. Bor et sted med mye bakker, og det er jo ikke så lett.
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2008 #9 Skrevet 31. desember 2008 Hva i all verden er en/ei/et trikke? Trikke er et fantastisk leketøy og treningsredskap for folk i alle aldre. Jeg anbefaler de som er interessert i å finne ut mere om dette til å gå inn på www.slickshop.no og se på de forkjellige modellene der. Der finnes det også videoer som viser hvordan de brukes, og de selges med instruksjonsvideo.
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2008 #10 Skrevet 31. desember 2008 Er det noen av dere her som har prøvd Trikke? Jeg hadde aldri hørt om det før, men så det tilfeldigvis i en brosjyer, og nå lurer jeg alvorlig på å kjøpe en. Mest for treningens del, egentlig. MEn jeg lurer på om det er vanskelig å lære seg å bruke den, og evt hva slags modell man bør gå for. Luft eller kompakte hjul, etc. Finn ut alt om trikke på http://www.slickshop.no Der finnes gode forklaringer til hver enkelt modell, og demovideoer. Dette er norges garantert rimeligste forhandler av trikke og freeline skates!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå