Gjest 79BC2B Skrevet 19. september 2007 #1 Del Skrevet 19. september 2007 F*** , sengekompisen min vil ikke forsvinne ut av livet mitt ....................................................................................................................... Trodde vi var enige om å ikke ha kontakt med hverandre og har ikke hørt noe siden den gang , men nå tikket det jammen inn en lang sms . Jeg kan gjerne være venner med ham så jeg vil ikke be ham dra til bloksberg heller fordi han er en kjempefin fyr , men liker ikke den kontakten han holder på med nå .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 19. september 2007 #2 Del Skrevet 19. september 2007 si at du vil bare ha han som venn nå, og at han kan trappe ned kontakten litt ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 19. september 2007 #3 Del Skrevet 19. september 2007 Si det på en greiest mulig måte, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 19. september 2007 #4 Del Skrevet 19. september 2007 ... eller la være å svare ... funker det og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest =tentacle= Skrevet 19. september 2007 #5 Del Skrevet 19. september 2007 F*** , sengekompisen min vil ikke forsvinne ut av livet mitt ....................................................................................................................... Trodde vi var enige om å ikke ha kontakt med hverandre og har ikke hørt noe siden den gang , men nå tikket det jammen inn en lang sms . Jeg kan gjerne være venner med ham så jeg vil ikke be ham dra til bloksberg heller fordi han er en kjempefin fyr , men liker ikke den kontakten han holder på med nå .... Lav frustrasjonsterskel? Èn sms siden "den gang" kan da ikke være urimelig mye fra en du vil være venner med, om ikke "den gang" var da du sa fra om at du ville ha ham ut for en time siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 19. september 2007 #6 Del Skrevet 19. september 2007 ... eller la være å svare ... funker det og. Det syns jeg er en av de feigeste tingene man kan gjøre, og desverre virker det på meg som om det er greit når kvinner gjør det, men ikke når menn gjør det. Hvor mange ganger har jeg ikke hørt venninner klage over han hun ikke fikk svar fra? Hvis man ikke vil ha kontakt/fortsette forholdet, så får man da for pokker si det rett ut! (selvfølgelig på en pen måte) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 19. september 2007 #7 Del Skrevet 19. september 2007 Jeg har sagt det til ham bokstavelig , men tenkte jeg skulle si det på en veldig myk og snill måte at jeg ikke var sur på ham osv , og at vi endelig måtte ta en kopp kaffe en gang hvis anledningen bød seg . Det er selve det han skriver , ikke bare sånn hei på deg , hvordan går det . Mer sånn "hei på deg , jeg kan ikke lenger huske at vi ble enige om å stoppe med å treffe hverandre ." . Det frustrerer meg fordi jeg gjerne vil komme over denne fyren . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 19. september 2007 #8 Del Skrevet 19. september 2007 Hva med å rett og slett svare " da har du seriøst dårlig hukommelse", eller noe i den retningen. Sikkert bare en måte for å teste om du virkelig mente det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå