Gjest Zalomine Skrevet 5. april 2003 #21 Skrevet 5. april 2003 Jeg skjønner så innmari godt hvordan du føler. Jeg blir nesten litt skuffet hver gang mensen kommer, enda jeg spiser mine piller trofast, og VET at den kommer. For jeg ønsker meg barn, og gleder meg til det. Men jeg vet at logisk sett er ikke dette den beste tiden, så vi venter. Derfor prøver vi ikke, og derfor spiser jeg piller, og det ville aldri falle meg inn å lure ham. Men ja, jeg ønsker meg barn, og skjønner så godt hva du mener. Lykke til, uansett hva utfallet blir.
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2003 #22 Skrevet 5. april 2003 Takk for alle svar! ja det er ganske snålt det der, en del av meg sier ja og en del sier nei. Men om jeg nå skulle være gravid, så vil ungen bli tatt imot med åpne armer for å si det sånn. Jeg går å dagdrømmer om den dagen jeg finner ut jeg er gravid osv, så jeg må jo si at jeg ønsker meg det. Men jeg må straffe meg selv før noen av dere andre gjør det. Jeg får nok kjeft av deg Milla nå og det er vel fortjent, men jeg går ikke på p-piller. :oops: :o Jeg har prøvd flere merker, men jeg blir vanvittig hissig og deppa av de. Som min samboer sa til meg: "Du begynner jo å grine bare vi kjører i en dump i veien jo"..Det sier litt. :oops: Det var han som bad meg slutte på pillen tilslutt også, for han orket ikke mer. Jeg orket ikke mer selv heller. Vi har vært sammen i flere år, og det har fungert greit med å hoppe av i svingen for å si det sånn. Jeg har aldri vært borti en som har vært så vanvittig kontrollert som han , og i det heletatt så er det veldig sjelden han kommer inni meg,men uansett så har vi jo da ikke jobbet så hardt på prevensjonssiden.. :oops:
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 5. april 2003 #23 Skrevet 5. april 2003 Jeg har aldri vært borti en som har vært så vanvittig kontrollert som han ' date=' og i det heletatt så er det veldig sjelden han kommer inni meg[/quote'] Av hensyn til Forumets fred skal jeg la være å kommentere dette utsagnet selv om uttrykk som "naiv fjortis dåsekjerrig" er på full fart fra hodet mitt i skrivende stund :o Minnie
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2003 #24 Skrevet 5. april 2003 hehe, jeg regna med å få et sånt svar fra deg, og det er greit nok. Kanskje jeg er en smule naiv ja. Er ikke helt enig i at jeg er en dåsekjerring, men det spiller ingen rolle. Hver sin oppfatning :blunke: Men samboeren og jeg har diskutert dette med beskyttelse og evnt graviditet mange ganger, og har vel igrunnen kommet frem til at dette fungerer for oss. Jeg har også diskutert dette med legen når jeg sluttet med p-piller, og om det skulle bli til at jeg er gravid nå så er ungen hjertelig velkommen. Vi får heller bare gjøre de justeringer som skal til. Men det er klart at om ingen av oss hadde orka tanken om å få en unge, så hadde nok andre prevensjonsmidler blitt tatt i bruk.
L@dy Skrevet 5. april 2003 #25 Skrevet 5. april 2003 Er ganske spent selv også, samtidig som jeg prøver å overbevise meg selv om at jeg ikke er gravid. Vet jeg blir så skuffa om jeg ikke er gravid, selv om det ikke passer inn i planene med barn nå.. Skjønner veldig godt hva du mener. For "hundre år siden" fryktet jeg at jeg var gravid med kjæresten-nå eks. Og så kom ikke mensen, det hadde jo selfølgelig sammenheng med at jeg hadde begynt på pillen en liten stund før. Men det var mange tanker som kværnet rundt. Selv om jeg på den tiden absolutt ikke kunne tenke meg barn (hadde antagelig tatt abort om jeg hadde vært det) så kom det allikavel en liten skuffelse når det viste seg at jeg ikke var det. Hmm...er det det som kalles spaltet personlighet? Lykke til angeleyes, håper resultatet er som du ønsker deg. :D
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2003 #26 Skrevet 5. april 2003 Tusen takk L@dy :D Jeg håper jeg får det resultatet jeg innerst inne ønsker jeg og..nemlig at jeg er gravid, men jeg bør vel bare tro på testene som jeg tok, selv om mensen fremdeles uteblir..
Gjest Gjesta Skrevet 6. april 2003 #27 Skrevet 6. april 2003 Hei Angeleyes! Jeg syns tankene dine gir mening jeg! Vet hvordan det føles! Og jeg håper at resultatet av legebesøket på mandag kommer til å glede deg! Lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2003 #28 Skrevet 6. april 2003 Tusen takk Kverula Jeg håper det jeg og, men jeg begynner å lure på hva som skjer nedi der nå. Samboeren og jeg hadde sex i natt og i morges, og nå stikker det noe vanvittig "nedi der", så jeg vet ikke hva det er et tegn på.. Kanskje det er mensen som er på gang? :-?
Cr@sh Skrevet 6. april 2003 #29 Skrevet 6. april 2003 Hei. Jeg er nå i akkurat samme situasjon som deg. Skulle hatt mensen, som ikke kom, tok test som var neg. Mensen har ennå ikke kommet. Er en uke siden forrige test. vet ikke om jeg skal ta en ny snart, eller vente enda lenger... Alt virker liksom så håpløst og infløkt. Hva skjer, liksom?
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2003 #30 Skrevet 6. april 2003 Hei Cr@sh.. Ja det er ganske frustrerende å sitte vente og ikke vite noe som helst. Tenkte jeg skulle kontakte legen i morgen, men jeg kom på at jeg har time der på torsdag, så da kan jeg jo likesågodt vente til da, men da tar det enda lenger tid før jeg får noe svar.. Har du gått langt over tiden eller? Jeg har nå gått 18 dager over tiden.. Har lyst til å ta nok en test, men det er vel nesten ingen vits i siden de to forrige var negative. Lykke til ihvertfall, håper du får det svaret du ønsker..
Klips Skrevet 7. april 2003 #31 Skrevet 7. april 2003 Har du tenkt å holde oss på pinebenken helt til torsdag? :o Skjønner deg forresten godt jeg også, alle har meninger om når det er best å få barn, og noen har man selv også, men hva man egentlig ønsker seg kan være noe helt annet
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2003 #32 Skrevet 7. april 2003 Mensen har fremdeles ikke kommet.... Takk for at du forstår meg Ja jeg tror jeg må holde dere på pinebenken til torsdag..hvis jeg selv klarer å vente så lenge. :blunke: Det hadde vel vært best å få et svar med en gang, men jeg kvier meg litt, og dessuten kan jeg jo bare gjøre det når jeg har time der på torsdag..
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2003 #33 Skrevet 9. april 2003 Ville bare meddele at mensen nå er i anmarsj :cry:
Cathrine8182 Skrevet 9. april 2003 #34 Skrevet 9. april 2003 uff da, ble du litt lei deg nå da?? men det er jo greit å vite at alt er helt i orden da.... når jeg våkna i dag tidlig var jeg sikker på at jeg skulle jeg få mensen...for jeg hadde slik vondt i magen som jeg alltid får når mensen kommer....men det har ikke kommet noe som helst enda....virker ikke som den kommer i dag heller....!!
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2003 #35 Skrevet 9. april 2003 Ja jeg ble litt lei meg, men ja det er greit å vite at det ihvertfall ikke feiler meg noe.. :blunke: Ikke for å skuffe deg, men jeg og våknet med det i går morges. Hadde også noe mensmurringer hele dagen, og når jeg skulle legge meg var det noe lyyyserosa greier på papiret. Blødningen har ikke begynt ordentlig, er fremdeles bare noe lyserosa greier, men har litt menssmerter i rykk og napp, så da er den vel i anmarsj. Håper det ikke er mensen som er i anmarsj hos deg da. Skal krysse fingrene for deg jeg
Cathrine8182 Skrevet 9. april 2003 #36 Skrevet 9. april 2003 takk for det!! beholder håpet så lenge det ikke skjer noe jeg! men det kommer litt mensmurringer sånn i rykk og napp....men det har ikke kommet noe som helst enda....!! jaja, får bare vente og se hva som skjer....
Cathrine8182 Skrevet 9. april 2003 #38 Skrevet 9. april 2003 når jeg tenker meg om har jeg også fått noe lyyyserora greier på papiret....men det var i forrige uke....var bare en dag eller noe sånn...så ble det borte igjen....og mensen har jo fremdeles ikke kommet da...! men da hadde jeg ikke noe menssmerter da....så det er ikke sikkert det er det samme....
Gjest Zalomine Skrevet 9. april 2003 #39 Skrevet 9. april 2003 Har noen av dere vurdert muligheten for at dette "bare litt rosa, ikke noe mer" kan være en liten minimal festeblødning da?
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2003 #40 Skrevet 9. april 2003 Festeblødning? :o Jeg har fremdeles ikke begynt å blø da, var bare litt rosa på papiret før i dag. Nå er det nesten ingenting igjen, men siden jeg får de menssmertene i ny og ne vil jeg tro den er på vei? Men kanskje dette stemmer for deg da Cathrine8182? :blunke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå