Myztical Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Hei. Hva er typisk for hver av disse klesstilene; sporty, rocka og klassisk? Tenker på farger, materialer, detaljer, tilbehør, fasonger og snitt. Hva prøver disse stilene å uttryke? Hva vil de utstråle? Hva er interessene deres? Fortell meg gjerne hvor jeg finner stoff om dette, hvilke nettsider, bøker og blader osv. Kan noen hjelpe meg her? Håper det. På forhånd takk
Gjest Deception Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Hvorfor spør du, og hva har du tenkt å bruke infoen til?
Myztical Skrevet 19. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2007 Hvorfor spør du, og hva har du tenkt å bruke infoen til? Skal bruke det til en skoleoppgave.
Gjest Tabby Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Hentet fra reglene: Er du journalist eller lignende og ønsker å bruke forumet i jobb- eller studiesammenheng, må du ta kontakt med Hilde eller Mette, for finne en løsning i samråd med en av dem. Tabby, mod
Anbefalte innlegg