Gjest Moncler Skrevet 19. september 2007 #1 Del Skrevet 19. september 2007 Denne julen blir min fjerde på rad som singel. I fjor var et kjempetrist. Jeg feiret sammen med mamma, pappa, bestemor og en venninne av mamma. I år blir det litt bedre når familien til søstra mi også skal være sammen med oss. Føler likevel at jeg alltid får en klump i halsen når alle andre styrer og ordner med familien og barna sine. Jeg er jo tross alt heldig som har foreldrene mine og søstern min da, så er jo sammen med noen jeg er glad i i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 21. september 2007 #2 Del Skrevet 21. september 2007 Glad du er takknemlig. Noen år har jeg drivet med oppussing julaften, bare spist pizza grandiosa pga at min eks-mann var så anti-jul, andre år har jeg hatt influensa (jeg er også singel nå) og ligget alene hjemme, og pga. tidligere stoffmisbruk har mine foreldre trudd at jeg lyger igjen og at jeg har begynt med stoff... Så jeg har følt meg veldig forlatt og alene, men har taklet det (det jeg måtte takle da jeg hadde influensa, var å få i meg vann...og å sove var ikke noe problem) Men har ikke noe problem med å være helt alene julaften, men i år vet jeg hvor jeg skal være (tar med meg en bikkje dit også) og det er ikke hysterisk julefeiring der, bare god mat og god vin og man blir nærmest fornærmet om man kommer med dyre og flotte gaver...og det er barnefritt (nesten...) Er jo ikke sikker da, for dette året (nå er det september) har ikke engang mine foreldre begynt å mase om jul... Begynner de å kverulere, vet jeg ikke, men jeg gjør det jeg har tenkt å gjøre denne julen, spise masse god mat, gå lange turer med den bikkja jeg har lånt, ta par glass rødvin og helst litt mer... og sove, spise mer god mat, gå flere turer...se masse filmer, osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moncler Skrevet 21. september 2007 #3 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg kunne aldri ha blitt sammen med en gutt som var antijul. Synes det er hyggelig med barn rundt meg på julaften også jeg, skulle bare ønske noen av de var mine egne en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå