Grønt blad Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 (endret) Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det? Helst ikke veldig dyrt, og fra andre steder enn E-bay. Endret 19. september 2007 av Grønt blad
Gjest Deception Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Muligens hos Beautybridge? Men du må nesten finne ut fargematch hos hudpleier på forhånd, for utvalget er mye større enn hos ID, og det er dermed også lettere å bomme (og selvsagt også lettere å finne god match).
Saeria Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 De kunne desverre ikke shippe Glo ut av USA.
Gjest Deception Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Jeg kjøpte på et annet nettsted tidligere, men så sluttet de å føre Glo totalt. Nå kjøper jeg hos hudpleier, eller, rettere: skal kjøpe. Jeg har hatt den løse i ett år, og boksen er fortsatt 1/3 full.
Saeria Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Jeg bruker kompakten og har så langt bare pløyd meg gjennom en som jeg kjøpte hos hudpleier for å finne fargematch. Er øyeblikk tom den boksen. Så la hudpleiesalongen (Nikita relax) ned og jeg fikk kjøpe den siste kompakten i min farge med 75% rabatt. Så jeg har hvertfall enda en stund.
Gjest itla Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 Sniker meg til å høre om noen vet om forhandlere av Glo i Oslo? Jeg blir jo fristet til å prøve...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå