Gå til innhold

Nero sjokolade

Anbefalte innlegg

Skrevet

Elsker den sjokoladen! Som kanskje heller burde kalles lakriskonfekt.. Men har ikke inntrykk av det er så mange som liker den så godt. Andre fans? Hvorfor er den så upopulær?

Skrevet

Jeg er en super fan av lakris, men den søte lakrisen blandet i sjokolade :spy:

(burde kanskje si at det hovedsakelig er salt lakris jeg elsker!!)

Skrevet

Den er god, men ingen favoritt. Jeg liker også best salt lakris.

Gjest antigartner
Skrevet

Tror det er veldig enten eller med den sjokoladen.

Jeg er heller ingen fan. Synes lakris er best for seg og sjokolade for seg. Det har både med smak og konsistens å gjøre. "Sprø" sjokolade og seig, geleliknende lakris er liksom konsistenser som ikke passer sammen (dette gjelder også Troika!).

Skrevet

Åjoda, jeg liker den! Ikke favoritten, men har som har med sjokolade å gjøre glir lett inn her. ;)

Skrevet

:vinke:

Den er en av mine favorittsjokolader iallfall. Det skal sies at jeg er usedvanlig glad i lakris også da.

Gjest StockDama
Skrevet (endret)

Jeg tror de har litt av tanke gangen som er "Lakris er godt, sjokolade er godt....sammen må det være fantastisk!"

Funker ikke alltid like bra for min del, men tanken var god.

Endret av StockDama
Skrevet

Jeg liker den godt, men hadde egentlig glemt den... Så nå skal jeg kjøpe Nero neste gang på butikken!! :)

Gjest Veronica Mars
Skrevet

Jeg elsker egentlig både salt og søt lakris og lakris med sjokolade, men jeg har litt problemer med lakris-gelé. Så derfor mener jeg å huske at jeg ikke syntes den sjokoladen var så god, men jeg skal prøve den en gang til neste gang jeg ser den.

Skrevet

Jeg liker den kjempegodt, liker best søt lakris ;)

Skrevet

Liker både søt og salt lakris :jepp: Og lakrisgele også. Bare synd de ikke har den på dagligvarebutikker. Eneste steder jeg vet de har den er Narvesen og noen andre kiosker.. Også har jeg sett den på Meny. Det beste er at det bare er at det bare er 150 kalorier i en. Så da kan jeg spise 3 stk av yndlingssjokoladen min og fortsatt få i meg 100 kalorier mindre enn om jeg hadde tatt en 100 g plate melkesjokolade :popcorn:

Med andre ord: spise med goooood samvittighet! :ler:

Skrevet
Liker både søt og salt lakris :jepp: Og lakrisgele også. Bare synd de ikke har den på dagligvarebutikker. Eneste steder jeg vet de har den er Narvesen og noen andre kiosker.. Også har jeg sett den på Meny.

Så den på Ultra senest i dag :)

Skrevet

Synes den er god, jeg. Men sjelden jeg "husker" å kjøpe den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...