Gå til innhold

Peppes pizzasaus og rømmedressing i butikkene!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har smakt peppes' pizzasaus og rømmedressing som er kommet i butikkene? :sikle:

Skrevet

Ja! :jepp: Supergodt! Blir skikkelig peppes ut av hjemmelaget.. Sausen da altså.. Liker ikke rømmedressing.

Skrevet

Jepp, rømmedressingen er veldig god :)

Vurderte å kjøpe pizzasausen i går, men syns det var litt for dyrt for den lille boksen, så lager heller selv. Men jeg tviler ikke på at den er god, altså :)

Skrevet

De har også fått sånn pizzabunn-mix på pose fra Peppes! Ikke prøvd ut, men så d i butikken igår..

Skrevet

Ja har sett at de har det med spelt.. Men liker best vanlig bunn. Har de det også? De selger også peppes pepperoni, skinke og hvitløkskjøttboller. Har sett det på ICA. Så nå mangler vi bare osten! :ler:

Skrevet

Ååh. Hvitløkskjøttboller også ja. Så fantastisk, de er nam! Hadde ikke de på remaen her, så får nok gå litt oftere i velassorerte matbutikker.

Har ikke sett noen annen bunn enn speltbrød, nei. Liker også vanlig best. Skal man spise pizza kan man like gjerne gjøre det ordentlig :ler:

Skrevet

Ja ikke sant! Tviler på at den speltbunnen mirakuløst gjør pizzaen sunn :ler: Spiser nesten bare grovt brød ellers og da tenker jeg virkelig ikke på den bunnen!

Gjest Scheheraza, ii
Skrevet

Jeg har sett både vanlig bunn og osten i butikken. ;) Ganske små pakker dog, tviler ikke på at det blir et dyrt prosjekt dersom man skal lage hjemme-Peppespizza.

Skrevet

har smakt rømmedressingen, den er god :sikle:

men de jeg spiste sammen med var sikker på at det ikke var den samme som du får i resturanten. hva tror dere? synes dere den smakte likt?

Skrevet

Pizzasausen er skikkelig god, men den er sterk. Klinte på litt for tykt lag, og jeg synes det ble litt for hot. Men klart, jeg er pinglete.

Skrevet
har smakt rømmedressingen, den er god :sikle:

men de jeg spiste sammen med var sikker på at det ikke var den samme som du får i resturanten. hva tror dere? synes dere den smakte likt?

Sambo synes den var god, jeg syntes ikke det. Ikke synes jeg den smakte likt heller ;)

Skrevet (endret)

Har brukt masse av dressing og saus, og nå har jeg funnet en butikk som har både kjøttbollene, peperoninen og vanlig bunn (til og med osten). Både kjøttbollene og peperonien er knallgode, til nå har jeg brukt ferdig pizzabunn fra Nå, men i helgen tror jeg det blir ekte peppes bunn også....

PS Dyrt, ja, men likevel billigere enn å kjøre 15 mil til nærmeste Peppes :-)

Endret av Trillrund
Skrevet
Har brukt masse av dressing og saus, og nå har jeg funnet en butikk som har både kjøttbollene, peperoninen og vanlig bunn (til og med osten). Både kjøttbollene og peperonien er knallgode, til nå har jeg brukt ferdig pizzabunn fra Nå, men i helgen tror jeg det blir ekte peppes bunn også....

Hvor selger de vanlig bunn og ost?? Jeg har også brukt pizzabunn fra Nå sammen med sausen.. :)

Skrevet
Hvor selger de vanlig bunn og ost?? Jeg har også brukt pizzabunn fra Nå sammen med sausen.. :)

Fant vanlig bunn og ost på Coop Mega. Det var også der jeg fant kjøttboller og peperoni første gang.

Skrevet

Kult! Nam! Sausen altså, rømmedressingen klarer jeg meg fint uten. :spy: :spy:

Skrevet

På Meny på Revetal og de fleste andre meny butikker er alle pepes produktene samlet et sted. Pleier mange ganger å kjøpe den dressingen som er på gatekjøkken også der og ha på pizza. Det er bare sååååååååååååå godt :fnise:

Setter tilogmed smak på grandiosan den.

Synes forresten alle peppes produktene smaker som om jeg skulle kjøpt dem på peppes selv:P

Skrevet

Isbilen selger ferdige pizzabunner med saus som skal være lik pizzabunnen til Peppe's.

Skrevet

Jeg lagde pizza med Peppes pizzasaus og kjøttboller i dag + rømmedressing! Hadde også på kjøttdeig, kjempegodt!

Gjest Lykkeliky
Skrevet

MMmmm, nå blei jeg sulten! Har pizzasausen i kjøleskapet, skal prøve den i morgen! Elsker pizza :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...