Gjest Alou Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Noen som har smakt peppes' pizzasaus og rømmedressing som er kommet i butikkene?
moon-flower Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Ja! Supergodt! Blir skikkelig peppes ut av hjemmelaget.. Sausen da altså.. Liker ikke rømmedressing.
Gjest Alou Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Så gøy, den skal jammen teste ut neste gang.
Gjest Ansjoni Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Jepp, rømmedressingen er veldig god Vurderte å kjøpe pizzasausen i går, men syns det var litt for dyrt for den lille boksen, så lager heller selv. Men jeg tviler ikke på at den er god, altså
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 De har også fått sånn pizzabunn-mix på pose fra Peppes! Ikke prøvd ut, men så d i butikken igår..
moon-flower Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 Ja har sett at de har det med spelt.. Men liker best vanlig bunn. Har de det også? De selger også peppes pepperoni, skinke og hvitløkskjøttboller. Har sett det på ICA. Så nå mangler vi bare osten!
Gjest Ansjoni Skrevet 19. september 2007 #7 Skrevet 19. september 2007 Ååh. Hvitløkskjøttboller også ja. Så fantastisk, de er nam! Hadde ikke de på remaen her, så får nok gå litt oftere i velassorerte matbutikker. Har ikke sett noen annen bunn enn speltbrød, nei. Liker også vanlig best. Skal man spise pizza kan man like gjerne gjøre det ordentlig
moon-flower Skrevet 19. september 2007 #8 Skrevet 19. september 2007 Ja ikke sant! Tviler på at den speltbunnen mirakuløst gjør pizzaen sunn Spiser nesten bare grovt brød ellers og da tenker jeg virkelig ikke på den bunnen!
Gjest Scheheraza, ii Skrevet 19. september 2007 #9 Skrevet 19. september 2007 Jeg har sett både vanlig bunn og osten i butikken. Ganske små pakker dog, tviler ikke på at det blir et dyrt prosjekt dersom man skal lage hjemme-Peppespizza.
Adonia Skrevet 19. september 2007 #10 Skrevet 19. september 2007 har smakt rømmedressingen, den er god men de jeg spiste sammen med var sikker på at det ikke var den samme som du får i resturanten. hva tror dere? synes dere den smakte likt?
Meadow Skrevet 19. september 2007 #11 Skrevet 19. september 2007 Pizzasausen er skikkelig god, men den er sterk. Klinte på litt for tykt lag, og jeg synes det ble litt for hot. Men klart, jeg er pinglete.
Gjest Opa Skrevet 19. september 2007 #12 Skrevet 19. september 2007 har smakt rømmedressingen, den er god men de jeg spiste sammen med var sikker på at det ikke var den samme som du får i resturanten. hva tror dere? synes dere den smakte likt? Sambo synes den var god, jeg syntes ikke det. Ikke synes jeg den smakte likt heller
Trillrund Skrevet 20. september 2007 #13 Skrevet 20. september 2007 (endret) Har brukt masse av dressing og saus, og nå har jeg funnet en butikk som har både kjøttbollene, peperoninen og vanlig bunn (til og med osten). Både kjøttbollene og peperonien er knallgode, til nå har jeg brukt ferdig pizzabunn fra Nå, men i helgen tror jeg det blir ekte peppes bunn også.... PS Dyrt, ja, men likevel billigere enn å kjøre 15 mil til nærmeste Peppes :-) Endret 20. september 2007 av Trillrund
moon-flower Skrevet 20. september 2007 #14 Skrevet 20. september 2007 Har brukt masse av dressing og saus, og nå har jeg funnet en butikk som har både kjøttbollene, peperoninen og vanlig bunn (til og med osten). Både kjøttbollene og peperonien er knallgode, til nå har jeg brukt ferdig pizzabunn fra Nå, men i helgen tror jeg det blir ekte peppes bunn også.... Hvor selger de vanlig bunn og ost?? Jeg har også brukt pizzabunn fra Nå sammen med sausen..
Trillrund Skrevet 20. september 2007 #15 Skrevet 20. september 2007 Hvor selger de vanlig bunn og ost?? Jeg har også brukt pizzabunn fra Nå sammen med sausen.. Fant vanlig bunn og ost på Coop Mega. Det var også der jeg fant kjøttboller og peperoni første gang.
Gjest Borghild Skrevet 20. september 2007 #16 Skrevet 20. september 2007 Kult! Nam! Sausen altså, rømmedressingen klarer jeg meg fint uten. :spy:
Blondie86 Skrevet 21. september 2007 #17 Skrevet 21. september 2007 På Meny på Revetal og de fleste andre meny butikker er alle pepes produktene samlet et sted. Pleier mange ganger å kjøpe den dressingen som er på gatekjøkken også der og ha på pizza. Det er bare sååååååååååååå godt Setter tilogmed smak på grandiosan den. Synes forresten alle peppes produktene smaker som om jeg skulle kjøpt dem på peppes selv:P
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2007 #18 Skrevet 21. september 2007 Isbilen selger ferdige pizzabunner med saus som skal være lik pizzabunnen til Peppe's.
Cilla Skrevet 22. september 2007 #19 Skrevet 22. september 2007 Jeg lagde pizza med Peppes pizzasaus og kjøttboller i dag + rømmedressing! Hadde også på kjøttdeig, kjempegodt!
Gjest Lykkeliky Skrevet 22. september 2007 #20 Skrevet 22. september 2007 MMmmm, nå blei jeg sulten! Har pizzasausen i kjøleskapet, skal prøve den i morgen! Elsker pizza
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå