Gå til innhold

Hvor mange orgasmer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min samboer har på det meste klart 20 orgasmer etter hverandre (ca 30sek-1min mellom hver) Er dette ekstremt, eller vanlig? Hvor mange har dere fått? Dersom dette er vanlig har dere jenter en virkelig fordel på det sexuelle området, i forhold til oss menn :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

20 orgasmer på rappen er inget problem hos meg, iallefall. Hos meg stopper det stort sett fordi jeg er lei. Begrenset hvor himmelsk orgasmene blir etter at du har fått 50 på rad..

Gjest glamourgirl
Skrevet

Den dagen jeg begynner å telle orgasmene mine, må jeg ha det så kjedelig i senga at jeg ikke har særlig mange.

Med den rette mannen har jeg kommet i flere timer. Men har aldri telt dem, da kommer jeg jo ut av sexen.

Variasjon av Homer: "Can't count, fucking..."

Gjest glamourgirl
Skrevet

Men som Elfrida sier, det mest vanlige er nok en eller to.

De som svarer her, vil nok ikke være de mest "Vanlige"

Samtidig er ikke noe ekstremt, jeg tenker vel heller at det å drive og telle er litt ekstremt.

Får dere kost dere med sexen da?

Skrevet

Jeg får en, og trives godt med det. :) Kan få flere men det tar ofte litt tid, og orgasme nummer to er ikke halvparten så sterk som den første.

Skrevet
Samtidig er ikke noe ekstremt, jeg tenker vel heller at det å drive og telle er litt ekstremt.

Jeg pleier ikke telle, men får det jo med meg sånn likevel.. For det meste under alene-sex, da. Under sex med mannen er jeg svimeslått av nytelse likevel. :)

Skrevet

En, jeg blir helt slått ut så det passer meg bra.. :)

Skrevet

Om jeg går inn for det kan jeg komme så mange ganger på rad jeg vil. Men det blir ikke like gode orgasmer som når jeg holder igjen litt, spenner litt, slapper av, spenner og bruker tid før det endelig får"slippe løs". Heller en "skrap-meg-ned-fra-taket"-orgasme enn tjue "nys" på rappen.

Gjest glamourgirl
Skrevet
Jeg pleier ikke telle, men får det jo med meg sånn likevel.. For det meste under alene-sex, da. Under sex med mannen er jeg svimeslått av nytelse likevel. :)

Joda, er med på den... :)

Skrevet

TS her. Hun hverken bryr seg om eller vil telle dem. Det er det jeg som har gjort. Gjør det ikke til vanlig, men en gang hadde jeg bare lyst til å vite det...

Skrevet

Har bare fått to, men har ikke jobbet for å få noen fler heller. Er tilfredsstilt etter den første for å si det sånn..

Skrevet

vanlig for meg bruker å være 3-4 max, skulle jeg hatt fler hadde jeg nok ikke syns det hadde vært så gøy lengre, det er mer enn nok for meg. blir litt ubehagelig etter det!

Skrevet (endret)

.

Endret av Crash
Skrevet

Vet ikke. Når mine multiorgasmer starter, kommer det en ny for hver gang han støter inn, så det tar slutt enten når han kommer eller jeg er døden nær.

Skrevet
Min samboer har på det meste klart 20 orgasmer etter hverandre (ca 30sek-1min mellom hver) Er dette ekstremt, eller vanlig? Hvor mange har dere fått? Dersom dette er vanlig har dere jenter en virkelig fordel på det sexuelle området, i forhold til oss menn :)

Vet ikke hvor vanlig det er, men det er fullt oppnåelig for alle normale kvinner som kjenner kroppen sin og dens reaksjoner. Er ofte noe som løsner med alder/efaring.

Selv har jeg hatt opptil 20 orgasmer på en "session", men da var jeg i 20-åra. Nå som jeg er 40 klarer jeg meg med 4-5, men de er til gjengjeld MYYE sterkere (og varer opptil 45 sekunder (ikke jeg som tar tida...)). Så egentlig motbeviser jeg min egen teori om alder og erfaring.. Men tror jeg er unntaket i så måte, siden jeg fikk min første orgasme som 6-åring og onanerte jevnlig etter det. Lettere å få til noe man har øvd lenge på!

Men serieorgasmer får jeg bare med partner!

Skrevet

Får bare én, jeg. Pleier å være litt sånn "mørbanket" etter det, så jeg ser for meg at det må være slitsomt med 20stk på rad. Hehe.

Skrevet

Samme her etter klittrgasme, men vaginalorgasmer kan bare få komme så mange de vil :D

Skrevet

Jeg er happy om jeg får en jeg og da må jeg hjelpe til selv. Til gjengjeld er den temmelig sterk.

Kan få en 4-5 etter hverandre ved motorisert leketøy. Sikkert flere også, men jeg stopper for jeg gidder ikke mer. Orgasme ved samleie er defintivt den beste og sterkeste.

Joda, jeg kjenner kroppen min. Har onanert siden jeg var en 12-13 år. Er i dag litt over 40.

Skrevet

Føler meg nesten litt unormalt... har jeg først fått en kan det komme en hvert 20. sekund så lenge man orker å holde på. Både klitoris og vaginalorgasme. Men skal ikke klage, jeg er vel heldig, og godt er det defnitivt! :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...