Gå til innhold

Loreal mineralsminke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg vet det er tuuusen tråder om mineralsminke, men jeg er mest nysgjerrig på den fra Loreal - siden prisen er gunstig for en fattig student. ;)

Noen som har testet den? Bra dekkevne? Hvordan føles den på? Sitter den godt? Blir den jevn på huden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd den og syns ikke den var noe bra. Følte at den lå veldig ute på huden og det så veldig uekte ut. Har gode erfaringer med everyday minerals og den er faktisk billigere enn Loreal.

Skrevet

Jeg har kjøpt den idag og gleder meg til å prøve. Syns den så fin ut jeg.

Skrevet

Jeg har den. Jeg syns den er sånn mitt i mellom. Den blir liggenes utenpå huden ja. Den har bra dekkevne det skal den ha. Den blir jevn og fin. Når jeg bruker den blir jeg ferdig på 1 minutt og helt uten skjolder. Du blir litt stiv i ansiktet - men ikke fullt så stiv som ett pudder. Ta en fuktighetskrem under - da blir det mye bedre. Men alt i alt, den anbefales! Jeg skal prøve ett dyrere merke senere - men jeg er også litt fattig, så den får holde så lenge.

Skrevet

Det er jo ikke ordentlig mineralsminke da, bare mineralbasert sminke. Hva med å forsøke IsaDora sin?

Skrevet

OK, det visste jeg ikke :). Har du teste IsaDora sin? Den er ren mineralsminke?

Skrevet

IsaDora er ren mineralsminke ja. Jeg har hørt positive ting om den men ikke testet selv, jeg bruker EM og har vært fornøyd med det, så da har jeg ikke prøvd noe mer.. ;)

Skrevet

Jeg har prøvd både loreal og isadora og liker loreal sin best. Syns isadora sin drysser så fælt. Men liker nok best vanlig foundation jeg da.

Skrevet

Jeg har ikke testet noen mineralfoundation, men innbiller meg at jeg ikke kommer til å like det så godt som foundationkremer. Nå bruker jeg Clinique superbalanced makeup, som jeg for så vidt er fornøyd med, men det hindrer meg jo ikke i å teste nye ting ;).

Er litt redd for å få den "pudder-looken" av mineralfoundation; altså- som noen nevner i tråden- at det skal legge seg uten på huden...

Skrevet
Jeg har ikke testet noen mineralfoundation, men innbiller meg at jeg ikke kommer til å like det så godt som foundationkremer. Nå bruker jeg Clinique superbalanced makeup, som jeg for så vidt er fornøyd med, men det hindrer meg jo ikke i å teste nye ting ;).

Er litt redd for å få den "pudder-looken" av mineralfoundation; altså- som noen nevner i tråden- at det skal legge seg uten på huden...

Jeg har brukt Superbalanced foundation selv, og må si at mineralfoundation ser mer naturlig ut, og mindret pudret.

Men jeg har verken prøvd L'Oreals eller Isadora sin. Jeg bruker Bare Escentuals, og er strålende fornøyd.

Gjest Deception
Skrevet

Hvis du gjør alt riktig, smelter mineralfoundation på huden, og gir et "kremete" og naturlig resultat, altså ikke pudrete, ikke engang på min tørre hud. :)

Skrevet

prøvde den bare i butikken, men syns den virket veldig dårlig..! la seg veldig utenpå huden og så ikke naturlig ut.

Skrevet

Er selv student. Har ikke prøvd L'oreal eller Isadora, men tror du vil få mer ut av Everyday Minerals. I første omgang kan du jo bare bestille prøve sett og finne den fargen og formuleringen som passer best for din hudtype og -farge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...