Fakse Skrevet 21. september 2007 #21 Skrevet 21. september 2007 Vi dusjer også alltid dørene med varmt vann når vi er ferdige å dusje - og på avstand ser de rene ut.. Det er bare så irriterende at man ser skjolder når man står i dusjen.. (perfeksjonist) Men jeg har ikke prøvd det middelet.. Det er bedre å skylle dørene med kaldt vann, det holder seg lettere rent da fordi bakterier ikke får grobunn på kalde flater like lett som på varme. Men det er selvfølgelig ubehagelig dersom det spruter litt når man står der, så det er jo et valg man må ta selv
wind-up bird Skrevet 21. september 2007 #22 Skrevet 21. september 2007 Vasker dørene i dusjkabinettet mitt med nylonvask jeg.. Fungerer bra hos meg. Salmiakk har jeg og brukt med hell, men jeg liker ikke lukten, så jeg unngår det når jeg kan
Antoinette Skrevet 21. september 2007 #23 Skrevet 21. september 2007 Anbefaler rengjøringsmiddel som selges i baderomsbutikker. TD eller Dusjolux. Det slår både salmiakk, Jif, Ajax mm. Det blir helt skinnende rent hos meg hvertfall.
Umuriel Skrevet 21. september 2007 #24 Skrevet 21. september 2007 Og jeg syns nylonvask fungerer supert. Men når jeg er flink til å vaske jevnlig aå holder det som regel med mikrofiberklut og vann.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå