Gjest Linux Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Har hørt mye bra om HR Magic concealer, men er denne god nok for å dekke blå-gult under øynene? Har også hørt mye bra om Diorflash, men leser her på siden at den er noe u-drøy i bruk? Hvilken er din favoritt, og hvilken vil du mene er best for under øynene? Håper noen kan hjelpe!
Gjest Tweek Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Jeg bruker HR og syntes den er kjempegod Funker fint og skjuler det blåe!
Gjest Gjest_ine_* Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Jeg bruker id mineral well rested og er fornøyd med den
Ce'Nedra Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 YSL. Varer også tre ganger så lenge som Diors Skinflash. Men har hørt mye bra om HR sin ja, bare ikke fått prøvd den enda.
Gjest Tweek Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Jeg har bare prøvd HR og ysl touch eclat som er gode. Av og til bruker jeg begge Jeg kjøpte også HR sin for et år siden og den er ikke tom enda
Gjest Deception Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 Hvis du trenger noe som faktisk dekker litt, er HR Magic Concealer helt genial. I tillegg gir den litt fuktighet, i motsetning til alle highlighter/concealere i penneform. Hvis du bare vil ha noe som dekker bittelitt og frisker opp, kan jeg anbefale pennen fra Elizabeth Arden.
Gjest Linux Skrevet 19. september 2007 #7 Skrevet 19. september 2007 Hvis du trenger noe som faktisk dekker litt, er HR Magic Concealer helt genial. I tillegg gir den litt fuktighet, i motsetning til alle highlighter/concealere i penneform. Jupp, vil gjerne ha noe som dekker litt...MEN legger den til HR seg i fine linjer, slik at man ser eldre ut enn man er? Altså fremheving av fine linjer? takk for flotte svar alle!
Gjest Deception Skrevet 19. september 2007 #8 Skrevet 19. september 2007 (endret) Jeg har tørr hud under øynene, og Magic Concealer er den concealeren jeg har prøvd som legger seg minst i tørre linjer. Ellers har Dior en concealer som skal være fuktgivende; Hydrating Concealer, men den har jeg ikke nært kjennskap til selv. Endret 19. september 2007 av Deception
Champagnepiken Skrevet 19. september 2007 #9 Skrevet 19. september 2007 Jeg er også en i fanklubben til HR Magic Concealer. Funker suverent under øynene, og ikke noe som striper seg noe særlig.
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2007 #10 Skrevet 19. september 2007 Synes ikke HR Magic Concealer er noe god i det hele tatt. For at den skal dekke godt nok, må jeg ta på mye, og da synes den veldig godt. I tillegg legger den seg i alle rynker, skikkelig stygt. Guerlain sin "penn" har god konsistens, men er sikkert ikke dekkende nok om du har veldig mørke ringer sånn som meg.
Gjest Alou Skrevet 19. september 2007 #11 Skrevet 19. september 2007 Henger meg på anbefalinger om HR's concealer. Nå skal det visstnok ha kommet en ny; Extreme Concealer som kanskje (etter navnet å dømme?) dekker enda bedre.
pilutta Skrevet 19. september 2007 #12 Skrevet 19. september 2007 Har vært fornøyd med HR Magic Concealer og YSL Touche Eclat, og av de er jeg mest fornøyd med HR sin, når det kommer til å dekke. Som highlighter liker jeg YSL best. Sist jeg var tom ble jeg anbefalt Guerlain Issima Precious Light som highlighter, og liker den godt.
Gjest Frysepulver Skrevet 19. september 2007 #13 Skrevet 19. september 2007 Jeg bruker YSL sin under øynene og HR Magic concealer på kviser/urenheter.
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2007 #14 Skrevet 21. september 2007 Jeg kjøpte YSL touch eclat i fjor og var rimelig fornøyd med den. Nå er jo den for gammel, står holdbarhet 6 mnd på den, så da må jeg ha ny. Tror ikke jeg vil kjøpe den samme, så fantastisk var den ikke. Jeg bruker concealer ganske sjelden så jeg hadde håpet å finne en som var litt rimelig? Men man får vel ikke noe av god kvalitet til en rimelig penge?
Gjest Gjest_Frida_* Skrevet 21. september 2007 #15 Skrevet 21. september 2007 Kanebo er bra!Det er en sånn "penn".Nå har jeg HR,den er bra,men syns kanebo dekker bedre uten å bli for tørr.
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2007 #16 Skrevet 21. september 2007 Jeg har for tiden Dior sin hydrating concealer. Er ikke helt fornøyd med denne. Den dekker godt og jeg blir ikke tørr under øynene, men den fremhever virkelig fine linjer/rynker, og er i tillegg ganske sterkt parfyrmert. Kommer ikke til å kjøpe den flere ganger. Er derimot mer fornøyd med Helena Rubinsteins magic concealer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå