Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Nefertiti
Skrevet

Jeg lurer bare på hva den er til? Er den til å dekke kviser, blå ringer under øynene? Hva egentlig?

Brukes den hver dag?

Hva er deres favoritt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Concealer brukes til å skjule det du evt. vil skjule. Mørke ringer under øynene, ujevnheter o.s.v.

Personlig syns jeg ikke det er spesielt lekkert med kviser som er forsøkt dekket til med concealer..jeg syns det ser bedre ut uten.

Min personlige favoritt er Shiseido sin concealer i etui med svamp applikator. Den ser naturlig ut på huden og den er lett å påføre.

Gjest Ethereal
Skrevet

Som før sagt: concealer brukes til å dekke det du helst vil skjule, f.eks små kviser, ringer under øynene, fargeforskjeller i huden osv. Men less is more!

Min personlige favoritt er den nye concealeren til Kanebo, den blir garantert kjøpt om igjen når den er tom.

M

Gjest gjest1
Skrevet

jeg bruker concealer til å dekke røde flekker og ujevnheter. Har værtså heldig og funnet en med akkurat riktig nyanse i forhold til "porselenshuden" min hos Revlon. Ellers er YSLs Touch Eclat en favoritt til mørke ringer under øynene og litt highlights ved nesen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Har noen hørt om Revlon Colorstay Concealer? Hvor får en kjøpt den? Parfymerier eller vita-butikker?

Skrevet

Revlon kan man iallefall kjøpe på Cubus (de m/ parfymeri ihvertfall) og på Estethique på Steen & Strøm i Oslo. Vet ikke om de har den concealeren da..

Gjest eminel
Skrevet

Jeg liker Lancôme sin concealer!! Den dekker perfekt på min hud, uten å være for synlig (sånn der - ''Se på den store kvisen på haken som jeg har prøvd å skjule'', opplegg). Jeg liker å bruke mye sminke uten at det ser ut som om jeg bruker sminke. Folk skal tro at jeg har en feilfri hud og lange øyenvipper uten å se at det bare er sminke :wink:

Gjest KATTAstrofe
Skrevet
Har værtså heldig og funnet en med akkurat riktig nyanse i forhold til "porselenshuden" min hos Revlon.

Jeg liker også den fra Revlon, akkurat rette fargen for meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...