Gjest Gjest_t-schnuppa_* Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Mange som gifter seg i onsøy kirke, men fint der da Fin repotasje, jeg tror til og med jeg har sett deg før Hei. Ikke umulig at du har sett meg før vet du. Bodde på Gressvik intill for 2år siden og jobbet der. Meningen var at vi skulle gifte oss i Gressvik kirke, der er jeg konfirmert nemlig,men pga vannskader måtte vi bytte.. Hvor i Fredrikstad holder du til da?
Amalie_85 Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Akkurat nå er det med skjærviken, men har bodd på Gressvik i mange år!
Gjest Gjest_t-schnuppa_* Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Akkurat nå er det med skjærviken, men har bodd på Gressvik i mange år! Åja, da er d fullt mulig vi har sett hverandre.. Gikk du på gressvik u-skole? Født i 85? Jeg er 83 modell. Jobbet lenge på mega..
Amalie_85 Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Jepp 85 modell. Men jeg gikk bare 10 klasse på gressvikk! Sikkert sett deg på mega! for jeg kan ikke si jeg kjenner deg, bare sett deg
Gjest Gjest_t-schnuppa_* Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 Jepp 85 modell. Men jeg gikk bare 10 klasse på gressvikk! Sikkert sett deg på mega! for jeg kan ikke si jeg kjenner deg, bare sett deg Jepps.. stemmer nok d
Amalie_85 Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 (endret) Så nettopp bilde på forsiden når jeg logga meg inn nå. Er det **** (regner med jeg ikke trenger etternavn, og vil heller ikke skrive det) sin bil eller? Endret 19. september 2007 av Amalie_85
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2007 #7 Skrevet 19. september 2007 Kanskje dere skulle fortsette person spekuleringene på PM? Da slike spekulasjoner som dere driver med faktisk bryter KG reglene!!! TS bryter i allefall reglene ved å refere til en artikkel med hennes fulle navn via sin bruker. * Identifisering av deg selv eller andre gjennom for eksempel fullt navn, adresse, eller telefonnummer.
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2007 #8 Skrevet 19. september 2007 TS har vel ikke logga seg inn å referet til seg selv som jeg kan se!!?? :klø: Hun har jo skrevet som gjest her fÅR HELLER IKKE TIL Å LOGGE MEG INN PÅ JOBBEN, SÅ SENDER DEG EN PRIV.NÅR JEG KOMMER HJEM IKVELD! mÅ JO IKKE SPORE HELT AV HELLER:)
Amalie_85 Skrevet 19. september 2007 #9 Skrevet 19. september 2007 Den er grei du Nydelig kjole forresten
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2007 #10 Skrevet 19. september 2007 Den er grei du Nydelig kjole forresten Takker og bukker
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2007 #11 Skrevet 19. september 2007 Takker og bukker Du hadderett i eieren av bilen, amalie. Dama hans er ei venninne. Kjenner du de godt?
Amalie_85 Skrevet 19. september 2007 #12 Skrevet 19. september 2007 Kanksje der jeg har deg fra da. Ja jeg kjenner dem ganske så godt. Brukte å være mye sammen med dama hans før. Lurer på til og med om jeg var hos dem når de gjorde klar bilen til dere da! Hadde dere kofferter forann?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå