Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har langt, krøllete hår - og frisørskrekk.

Jeg trenger en frisør som har peil på krøller. Kan du anbefale en i Oslo?

Har vurdert å stikke innom en tilfeldig frisør og høre om de har en frisør som er dyktig på krøller, men jeg har insett at de selvfølgelig kommer til å svare "ja, det har vi, og det er meg", uansett hvor jeg går. (Spesielt de som jobber på provisjon.) :(

Håret mitt er så tungt (tror jeg) at det har begynt å bli så flatt/glatt på toppen. Irriterende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*abonnere*

Jeg hadde en knallbra en, men hun forlot frisøryrket for å bli homøopat eller no. :sur:

Skrevet

Hos La Bionda i Hegdehaugsveien har de en frisør som har veldig krøllete hår selv, og som alltid er stilig på håret. Hun er veldig flink, og tipper hun kan krøller siden hun har så mange selv. Men jeg klarer ikke å huske hva hun heter akkurat nå, annet enn at det starter på H. (Mulig det var Hirut, e.l.)

Salongen er dyr, men de er kjempe flinke der.

• 2 uker senere...
Skrevet

Rahil som jobber på (og eier) Mo Lounge på Grünerløkka!!!

Fikk anbefalt henne av en annen som har krøller, og som har fulgt Rahil rundt om på forskjellige frisørsalonger i Oslo i 10 år. Nå eier hun jo sin egen salong, så nå regner jeg med hun holder seg der :)

Jeg er iallefall strålende fornøyd. Hun er virkelig flink med krøllete hår. Jeg merket det med en gang jeg satte meg i stolen hos henne - hun så hvordan håret mitt var klippet feil, og har lagt en plan for hvordan jeg etterhvert skal få det. Er allerede veldig fornøyd med "mens-vi-venter-på-lengre-hår løsningene" hennes :jepp:

Jeg har ikke hatt fast frisør siden jeg flyttet til Oslo for 6 år siden, men min frisørjakt er endelig over :hoppe:

Skrevet

Jippi! Jeg klippet mitt krøllete hår guttekort for et år siden (angreer!) og er veldig misfornøyd med hvordan det ser ut nå! Jeg vil også ha en "mens-venter-på-langt-hår"løsning:D!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...