Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Hva mener egentlig jenter når de sier" Liker deg godt, men vet ikke hva jeg vil" Er det noe håp i det, eller bør en bare komme seg vidre fra slike?
Årets gjøk Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Hva mener egentlig jenter når de sier" Liker deg godt, men vet ikke hva jeg vil" Er det noe håp i det, eller bør en bare komme seg vidre fra slike? Høres ikke lovende ut dette nei. Be henne ringe når hun vet hva hun vil. I mellomtiden må du nok se deg om etter noe annet.
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 tull, gi henne en sjanse, det kan tid før følelser utvikles, så ta en sjans! jeg hadde sagt akkurat likedan til to menn før jeg ble sammen med dem, og det endte opp med at jeg ble kjempeforelsket i begge.
Gjest vsn Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Du er grei nok å ha som venn, men du tenner henne ikke.
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 tull, tenninga kan komme etterhvert!
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 Be henne ringe når hun vet hva hun vil. Dette er det riktige svaret
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2007 #7 Skrevet 19. september 2007 nei det er ikke det riktige svaret, hvordan kan hun vite hva hun vil, når hun sikkert ikke kjenner ham engang??
Gjest StockDama Skrevet 19. september 2007 #8 Skrevet 19. september 2007 Nå vet vi ikke hvor godt de kjenner hverandre heller, gjest. Kanskje de har kjent hverandre i all evighet, eller kanskje de møttes på torsdag. Med mindre ts forteller, så kan vi umulig vite det =p Uansett, så er jeg enig i at du burde be henne si ifra når hun vet hva hun vil....intill da, ikke foksuer for mye på henne.
caso Skrevet 19. september 2007 #9 Skrevet 19. september 2007 Hva mener egentlig jenter når de sier" Liker deg godt, men vet ikke hva jeg vil" Er det noe håp i det, eller bør en bare komme seg vidre fra slike? Det er en dårlig linje som blir sagt for å slippe å føle seg slem. Det betyr gjerne "nei, jeg vil ikke ha deg - men vil ikke ha på meg å ha såret deg".
Gjest fire Skrevet 19. september 2007 #10 Skrevet 19. september 2007 Jenter sier slikt bare for å ikke såre og ikke miste deg som venn. Jenter elsker komplement, og du er fin å ha frem til hun treffer noen hun virkelig vil ha. Glem henne og ikke ta kontakt får hun eventuellt tar kontakt med deg. Er hun inter så gjør hun det, vis ikke kommer deg videre. Vinn Vinn (-:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå