Gjest Gjest Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 hei, noe jeg lurer på. fordi, når jeg onanerer (er mann) så blir kuken min større som alle normalt, men når jeg er intim med kvinner så blir den enda større (noen cm i lengde og bredde) er det vanlig hos karer? at når man driver på selv så vil man ikke nå dens fulle "potensial" men når man er med en kvinne så kan man? noen opplevd det hos sine peniser eller typer?
Duracella Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Tror ikke du dette har med at du blir mer tent om du er med en dame? Mer tent en du kanskje forstår, men penis forstår i alle fall;) Hehe.
Gjest Mysticgirl Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Ja det er klart at når du er med en dame så er du mer tent enn når du er alene. Logisk det da
Gjest Mann 23 Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Ja, det er som de sier. Mer tenning = mer blod i penis = større penis. Tipper du vinner en cm der
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 Jepp, kommer også endel mer sæd sammen med dame enn alene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå