knudz3n Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Har kjøpt en reise til typen i bursdagsgave... men har ikke noe lyst å bare gi han flybillettene... Tenkte på å finne en litt mer interessant måte å gjøre det på.. feks lage et A4 ark med masse bilder fra det stede vi skal til og feks skrive jeg å du 14 dager her... men så vet jeg at her inne er det mange kreative sjeler. Hvordan ville du gitt en slik gave, kanskje jeg kan snike til meg et tips eller to..
Gjest s0l Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Hva med en scrapbook med masse hint iblandet ting han kanskje "forventer" å finne i den? Med avsløring på siste side
Gjest Gjest_kverulanten_* Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Hva med en scrapbook med masse hint iblandet ting han kanskje "forventer" å finne i den? Med avsløring på siste side synes ikke at du skal skrive "jeg å du". Til nød bør du skrive "Jeg og du". Og det aller beste hadde vært å skrive "meg og deg" Ellers er planen din fin
knudz3n Skrevet 20. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. september 2007 synes ikke at du skal skrive "jeg å du". Til nød bør du skrive "Jeg og du". Og det aller beste hadde vært å skrive "meg og deg" Ellers er planen din fin hehe tar poenget ditt... skriver det nok litt mer seriøst enn hva jeg gjør her inne
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 Jeg overrasket kjæresten med en reise. Han fikk kun beskjed om at vi skulle på tur en bestemt periode. Rett før avreise fikk han beskjed om hva han måtte pakke. Jeg sjekket inn på flyplassen. Kun 10 min. før han måtte passere sikkerhetskontrollen fikk han beskjed om hvor han skulle og fikk da billetten. Jeg skulle faktisk ikke være med, men hadde pakket for å lure ham. Det ble skikkelig vellykket.
Kasiopeia Skrevet 19. oktober 2007 #7 Skrevet 19. oktober 2007 Sendte du han alene på tur? Du kan lage et slags "hefte", ala sånn reiseselskaper har. Skriv litt om stedet, litt bilder og slikt.. Æh, dårlig beskrivelse..
Frk Johansen Skrevet 21. oktober 2007 #8 Skrevet 21. oktober 2007 Har dere badekar? Hva med å fylle badekaret en kveld tenne masse lys, en flaske vin etc. Under håndkleet på kanten ligger billettene som du kan fiske frem når du føler stemningen er rett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå