Meaty Skrevet 18. september 2007 #1 Del Skrevet 18. september 2007 Altså, dette er noe jeg trenger i jobbsammenheng men som ingen av leverandørene eller hovedkontoret kan skaffe. Så jeg lurer på litt hjelp her, først og fremst til å finne ut om tingen faktisk har et navn... Det er en pistollignende sak som klesbutikker bruker til å feste på igjen den plasttråden som merkelapper henger i! Altså: Når man kjøper en genser på H&M for eksempel....så kommer man hjem, og så sliter man litt for å dra av merkelappen, for den er oftest festet med en plastikktråd med en liten plastbit i hver ende. Der jeg jobber selger vi en del vanter ol som er festet sammen med en sånn tråd. Og når kunder da er nysgjerrige nok, ja da napper de av denne tråden og jeg får ikke hengt parene sammen og opp på knaggen igjen og det blir mer og mer rot. Derfor vil jeg ha en sånn tingest! Noen idèer om hva dette redskapet heter, sånn at jeg kanskje kan søke på nettet, eller evt. hvor jeg kan få tak i det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2007 #2 Del Skrevet 18. september 2007 Jeg har faktisk brukt en sånn pistol en gang, men husker ikke hva det heter. Hvis du kommer på hva det "offisielle" navnet på sånne plasttråder er, er det sikkert lettere å finne (Vil ellers tippe at jernvarehandlere, Clas Ohlsson eller Felleskjøpet kan være troende til å ha noe sånt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trillrund Skrevet 19. september 2007 #3 Del Skrevet 19. september 2007 Da jeg jobbet i butikk, kalt vi den bare for "prispistol", men om den har et riktigere navn vet jeg ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2007 #4 Del Skrevet 19. september 2007 http://www.prismerking.no/index.php?gruppe...stol&SHOP=1 Noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 19. september 2007 #5 Del Skrevet 19. september 2007 Fin festepistol til fine plasthemper det finnes fine plasthemper? imotsetning til de ikke fine? hva definerer en fin plasthemp? jeg bare lurer. =D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 19. september 2007 #6 Del Skrevet 19. september 2007 det finnes fine plasthemper? imotsetning til de ikke fine? hva definerer en fin plasthemp? jeg bare lurer. =D Fin i motsetning til grov vil jeg tro? Altså fin som i tynn og grov som i tykk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trillrund Skrevet 19. september 2007 #7 Del Skrevet 19. september 2007 Fin i motsetning til grov vil jeg tro? Altså fin som i tynn og grov som i tykk? Det er nok riktig. I allefall var det "fine" og "grove" i hine hårde dager... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 19. september 2007 #8 Del Skrevet 19. september 2007 Da gir det plutslig mer mening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 19. september 2007 Forfatter #9 Del Skrevet 19. september 2007 Ah, dere er geniale! "festepistol til plasthemper" altså Tusen takk skal dere ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 19. september 2007 Forfatter #10 Del Skrevet 19. september 2007 Ved søking på "festepistol" fant jeg forresten ut at disse plasthempene også kalles T-snorer, det var jo et bra navn må jeg innrømme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2007 #11 Del Skrevet 19. september 2007 Jeg vet hva slags verktøy du trenger, kvinne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2007 #12 Del Skrevet 19. september 2007 Jeg vet hva slags verktøy du trenger, kvinne! Det heter ikke verktøy, det heter maskin.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crash Skrevet 19. september 2007 #13 Del Skrevet 19. september 2007 det finnes fine plasthemper? imotsetning til de ikke fine? hva definerer en fin plasthemp? jeg bare lurer. =D Den var jo fin og rosa da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå