Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 3. april 2003 #1 Skrevet 3. april 2003 Ronny har inngått veddemål om 2 fl. vodka med de andre guttene i Huset om at han skal være naken under direktesendingen i kveld kl. 21:00 på TVNorge Men Ronny har bra kropp han- og dette vil vel ikke akkurat minske hans store homofile fanskare! Minnie
Armonia Skrevet 3. april 2003 #2 Skrevet 3. april 2003 ja,ja.. så lenge vi slipper å se Halvor naken Da hadde avknappen blitt brukt med en gang...
Gjest care Skrevet 3. april 2003 #4 Skrevet 3. april 2003 Gidder ikke se BB lenger. Det er utrolig kjedelig. Bare tull og tøv i år jo.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 3. april 2003 #5 Skrevet 3. april 2003 Nei det er gøy- har på Canal Digital hele dagen jeg- er så kos så. Også er jeg litt ensom om dagene så det er fint med selskap av en haug med skrullinger! Minnie
Snehvit Skrevet 3. april 2003 #6 Skrevet 3. april 2003 Men Ronny har bra kropp han- og dette vil vel ikke akkurat minske hans store homofile fanskare! Vel... noen heterofil fan har han ikke i meg i hvert fall; han er litt vel femi for min del. Skulle ikke akkurat forundre meg om han var litt tvilsom...
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2003 #7 Skrevet 3. april 2003 Jeg og så de hadde det veddemålet, men jeg tviler på at Ronny tør det i dag, i edru tilstand. Jeg har ikke gidda sett på i dag, men jeg tror ikke han gjør det. Ronny er jo en kjekk fyr da, men litt jålete..
Snehvit Skrevet 3. april 2003 #8 Skrevet 3. april 2003 Har dere forresten sett dette bildet av Ronny? Fantastisk hårsveis, ikke sant?
Skusla Skrevet 3. april 2003 #10 Skrevet 3. april 2003 Hahahah ser ut som Limahl... Var det ikke det han het han med den sveisen på 80 tallet?????? Han er ganske pen syntes jeg.... Men litt femi ja... Liker litt barskere typer jeg..... :blunke:
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2003 #11 Skrevet 3. april 2003 hehe, ja han han var nok litt påvirka av Limahl stakkars! *småflirer*
Midnattsol Skrevet 3. april 2003 #12 Skrevet 3. april 2003 Er det muulig! :o Jeg titter litt på BB hvis jeg er hjemme, men ofte har jeg begynt og gjøre HELT andre ting og følger omtrent ikke med i det hele tatt. Kommer vel til å se litt på i kveld siden det er direktesending. Må jo se hvem som ryker ut. Hvem håper dere må forlate huset?
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2003 #13 Skrevet 3. april 2003 Jeg håper Anita ryker ut, og at Henriette havner på fattigsida i et par måneder....
Gjest Duchess Skrevet 3. april 2003 #15 Skrevet 3. april 2003 Jeg håper Anita ryker ut, og at Henriette havner på fattigsida i et par måneder.... Amèn ! Kan godt se Ronny naken en gang til jeg...men tror ikke han tør.
Gjest Kira Skrevet 3. april 2003 #16 Skrevet 3. april 2003 Nei, nei. Henriette ut! Hun gnåler jo om denne pizzaen stadig vekk! Også er hun så dum ... "nei, jeg er ikke villig til å lede inn noe forhold i huset". Menneh ... Halvor? "ok"..
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2003 #17 Skrevet 3. april 2003 Men derfor blir det for enkelt at hun bare skal sendes ut. Mye bedre om hun får "lide" litt på fattigsida en goood stund Uff ja, jeg er litt ondskapsfull!
Gjest Diva Skrevet 3. april 2003 #18 Skrevet 3. april 2003 En ting er i allefall sikkert : Jeg gleder meg til BB og uansett hvem som går ut, så blir det bra. (Dog så er favorittene mine til å bli utstemt Anita og mizzPizza-klager Henriette.) Og en annen ting som er sikkert, er at jeg og sambo skal bunkre oss foran dataen / tv`n (eller begge ? ) med kaffe latte og hjemmelaget sjokoladekake :D Weeee!
Edie Skrevet 3. april 2003 #19 Skrevet 3. april 2003 fælt hvor avhengig man blir av dette programmet gitt. skulle ikke se på i år jeg, men har fått med meg en del programmer allikevel...
Snehvit Skrevet 3. april 2003 #20 Skrevet 3. april 2003 fælt hvor avhengig man blir av dette programmet gitt. skulle ikke se på i år jeg, men har fått med meg en del programmer allikevel... Ja, det samme tenkte jeg etter å ha sett det første programmet der deltakerne ble presentert. Var skikkelig skuffet over de utvalgte deltakerne etter introduksjonen; de virket temmelig harry og kjedelige. Var derfor fullstendig innstilt på å kutte ut BB i år. Men hvem var det som likevel endte opp med å følge med... i år også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå