Gjest Gjest Skrevet 18. september 2007 #1 Del Skrevet 18. september 2007 Er det bare jeg som blir helt revet med hver gang den nye Kvikklunsj-reklamen vises på TV? Det er den som viser personer som gjør ulike oppgaver i fjellheimen, lysløypa og så videre. Og på slutten av reklamen takkes disse for at de gjør denne jobben. Det er vel en blanding av fantastiske naturbilder, skjønn musikk og mennesker som ser så trivelige ut at man bare vil gi dem en klem - for jeg blir helt revet med, på gråten og tursyk hver eneste gang jeg ser den! Gratulerer til Freia for å ha laget en fantastisk fin reklame! (Er det forresten noen som vet hva sangen i reklamen heter?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 18. september 2007 #2 Del Skrevet 18. september 2007 Den vil jeg også se! Ser aldri på tv. Tror jeg får ta meg en titt igjen snart.(..) Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Luna Skrevet 18. september 2007 #3 Del Skrevet 18. september 2007 Jeg synes også den er kjempefin! Får en god følelse når jeg ser den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hufse-tufsa Skrevet 22. september 2007 #4 Del Skrevet 22. september 2007 Enig i at det er en flott reklame på alle måter. Sangen heter "safe travels" med Peter and the wolf. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miel Skrevet 23. september 2007 #5 Del Skrevet 23. september 2007 Åh, så godt at det ikke bare er meg... Første gangen jeg så den holdt jeg på å grine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 23. september 2007 #6 Del Skrevet 23. september 2007 Det er noe med den reklamen! Jeg blir nesten trist når jeg ser den, det er noe med musikken og alle bildene. Men liker reklamen altså, misforstå meg rett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå