Gå til innhold

Roxanne-vesken fra Mulberry

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet noen eksakt hva denne koster? På forhånd takk. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I henhold til Mulberrys hjemmesider koster den 595 pund.

Jeg mener den kostet bortimot 7 000 for noen år siden.

Den er forresten kjempefin. :rødme:

Skrevet

Ja, den er nydelig! Og jeg har en følelse av at nå er det såpass lenge siden den var "siste skrik" at det antakelig er færre som vandrer rundt med mer eller mindre gode kopier. Så den blir nok kjøpt. Jeg kjøpte min første Mulberryveske for en mnd siden, det var en Emmy, på salg for nærmere 4500. Det kaller jeg et godt kjøp, problemet er jo bare at disse veskene er lettere avhengighetsskapende...

Skrevet

I know! Jeg kjøpte Annie i København sist uke - i sort. Vi har utviklet et nært forhold allerede - Annie og jeg.

*leter etter Emmy på Mulberrys hjemmesider*

Forresten finnes det dessverre mange stygge kopier av Roxanne. Særlig de fra Friis synes jeg er mindre heldige.

Skrevet

Jeg synes Mulberry-veskene er kjempefine, og har lyst til å kjøpe en selv i nærmeste fremtid.

Da jeg nevnte dette på jobben fikk jeg høre "de er jo så 90-talls"... *Kremt*, så var det meg og disse merkene igjen... Stemmer det? Gir blaffen egentlig, men lurer litt av nysgjerrighet.

:sjenert:

:fnise:

Skrevet

Mulberry hadde sin første glansperiode på tidlig nitti-tallet engang.

Jeg husker vi kalte de mest ivrige jentene med Mulberryen på tvers for "skråveskedamene".

Siden var de nesten borte i en del år - for så å komme tilbake med et brak for fire-fem år siden (hvis jeg ikke husker helt feil).

Så det er ingen grunn til å tvile. Selv har jeg flere eksemplarer som jeg er veldig fornøyd med - og det beste av alt - de blir faktisk bare finere og finere.

Skrevet

Ok, visste de var litt in på 90-tallet, men at de hadde fått sin renessanse for noen år siden har visst gått meg hus forbi...

:fnise:

Mabel synes jeg forresten var fin!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...