Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok:

Jeg har altså møtt en fantastisk mann. På den ene siden er han veldig interessert; ringer, sender sms, kaller meg fine ting osv osv. På den andre siden har han hele tiden et eller annet han må gjøre....

Jeg er overanalytisk pga et tidligere forhold som ikke var helt sunt, så jeg legger jo alt mulig i alt han gjør.

Hvis en mann kaller deg "kjære" og "jenta mi" og slikt, og sender fine sms, og ringer deg... Man bør jo absolutt bare godta det som interesse, sant? Men jeg blir så frustrert av at han ikke har tid til å treffe meg pga alt mulig annet. Og jeg blir frustrert av at han er dårlig til å ta initiativ.

Jeg vet ikke helt hvor jeg vil med dette... Men et eller annet; en oppmuntring eller et råd. Et eller annet!!!

.........................

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det virker jo ikke , sånn ved første øyekast , som om han er veldig flink til å prioritere andre ting enn de som han selv syntes er viktige da .

Det er jo mulig at han ikke skjønner at du tar dette ille opp heller , og hvis han skjønner det så prioriterer han kanskje eller kanskje ikke annerledes :)

Skrevet

OPPMUNTRING: Tatt i betraktning at 11 på dusinet som er i et forhold opplever dette scenariet; Ikke uvanlig, ganske så normalt, helt idiotisk på tross av statistikken som peker i retning normalisert forhold!

NEDTUR; Var det noe hjelp i dette? Jeg sier det for nte gang; dersom du ikke er villig til å ta opp det som frustrerer deg i forholdet ditt med h*n du er i et forhold sammen med vil det gå dit høna sparker!

Lykke til!

Skrevet (endret)
Hvis en mann kaller deg "kjære" og "jenta mi" og slikt, og sender fine sms, og ringer deg... Man bør jo absolutt bare godta det som interesse, sant?

Joda han viser jo interesse. Men det er billig, billige ord, lett å manipulere fram. Jeg tenker det er lurere å vektlegge hva han faktisk gjør.

Endret av Cognizance
Skrevet
Ok:

Jeg har altså møtt en fantastisk mann. På den ene siden er han veldig interessert; ringer, sender sms, kaller meg fine ting osv osv. På den andre siden har han hele tiden et eller annet han må gjøre....

Jeg er overanalytisk pga et tidligere forhold som ikke var helt sunt, så jeg legger jo alt mulig i alt han gjør.

Hvis en mann kaller deg "kjære" og "jenta mi" og slikt, og sender fine sms, og ringer deg... Man bør jo absolutt bare godta det som interesse, sant? Men jeg blir så frustrert av at han ikke har tid til å treffe meg pga alt mulig annet. Og jeg blir frustrert av at han er dårlig til å ta initiativ.

Jeg vet ikke helt hvor jeg vil med dette... Men et eller annet; en oppmuntring eller et råd. Et eller annet!!!

.........................

Si du er overanaltytisk til mannen i en bisetning. De fleste menn vet hva det betyr og krever.

Gjest Gjest_hilma_*
Skrevet

Legg mer vekt på handlingene hans, enn ordene hans.

Skrevet

Hadde også det stresset i begynnelsen, overanalytisk pga uklare ekskjærester. Så fant jeg ut at det var like greit å bare spørre rett ut. Si rett ut "jeg liker deg drittmye!" og se om du får det tilbake. Mye bedre å få det ut av verden, enn at det gnager inne i hjernen din :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...