Gjest Gjest Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Ja. Overskriften sier sitt. Nå sitter jeg her kvalm som f. Hadde dere klaget? Eller er det å være litt vel hysterisk? Det var en liten edderkopp, men jeg er hysterisk redd for disse skapningene også plutselig så jeg noe som lignet en i suppa. Fisket den opp. Skylte med litt vann og tror du ikke det var en edderkopp også!
Gjest Tweek Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Jeg syntes ikke man er hysterisk fordi man klager over edderkopp i maten! Jeg ville klagett absolutt! Men så er det jo da at de fleste sånne firmaer skal gjøre det godt igjen med å gjerne gi en par supper..
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 Jeg klaget på en Fjordland rett jeg kjøpte en gang, den smakte ikke slik jeg forventet, sendte de en mail, jeg forventet overhode ikke noe annet enn et beklager. Fikk kompassasjon på 150 kr for å dekke utgiftene mine, som var 60kr eller noe Og er det noe å klage for, så er i allefall en edderkopp noe å klage for!!!
Chiquita Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 Var den der når du åpnet pakken, eller kunne den ha kommet seg dit etterpå?
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2007 #7 Skrevet 18. september 2007 Jeg hadde klaget,men ikke ringt til VG og alskens lokalaviser,sånn som mange gjør
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2007 #8 Skrevet 18. september 2007 Klaget, og kanskje meldt inn til mattilsynet? Men sikkert like greit med VG ol.
Meaty Skrevet 18. september 2007 #9 Skrevet 18. september 2007 Jeg er enig med gjesten som sa ikke kontakt avisene. Jeg får i hvert fall dårlig inntrykk av folk som kommer i avisa pga sånne saker, det virker på en måte litt desperat. Det er vel ikke så uvanlig at folk finner noe i maten, jeg har personlig opplevd to tilfeller og det har nok de fleste andre også. Det er selvfølgelig ekkelt å finne insekter osv i det man skal spise, men dessverre er det sånt som kan skje. Du bør absolutt si i fra til Fjordland, de setter nok til og med pris på det. Men jeg synes ikke det er noen vits i å gå til media.
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2007 #10 Skrevet 18. september 2007 Var den der når du åpnet pakken, eller kunne den ha kommet seg dit etterpå? Lurer jeg også på. Sikker på at den ikke lå i tallerkenen fra før av da du helte oppi?
vilde Skrevet 18. september 2007 #11 Skrevet 18. september 2007 Klag til Fjordland ja. Har klaget selv engang jeg ble dårlig av en Fjordland middag, og fikk da 300 kr i kompensasjon + blomster på døra dagen etterpå. De sendte også prøver til analyser og fikk svar på dette etter noen uker. Så de tar det absolutt seriøst. Tror det finnes et klageskjema på deres hjemmesider.
Gjest Silmarill Skrevet 18. september 2007 #12 Skrevet 18. september 2007 grøss....jeg har fobi for edderkopper så dette var ekkelt! Hadde vært ekkelt om det var meitemark du fant også altså men edderkopp :hår: Hadde klaget til Fjordland jeg også
Drua Skrevet 18. september 2007 #13 Skrevet 18. september 2007 Jeg trodde engang at jeg fant en bille i maten, dvs jeg fant en bille (sånn bitteliten en) og ble fryktelig forbannet på Uncle Bens eller noe. Jeg var hellig overbevist om at den hadde fulgt med i glasset, helt til dagen etter da jeg så broren til billa på kjøkkenbenken dagen etter... På en eller annen måte må den ha kommet med i stekepanna eller på tallerkenen. Men ekkelt, det er det.
Gjest ts Skrevet 19. september 2007 #14 Skrevet 19. september 2007 Jeg ringte jeg. De beklaget så mye og ba meg sende den i posten sammen med forpakningen til suppen. Skulle få kompensasjon. Håper det ikke er fiskesuppe for det har jeg absolutt ikke lyst på. Det var ikke aktuelt å ringe aviser eller noe sånt. Det er ikke meg. Slike feil kan skje den beste produsenten. Jeg spiste suppen rett fra skålen den kom i. Tilberedte den i mikroen i samme forpakning. Ganske sikker på at den må ha vært i suppen fra før. Den var liksom skikkelig inne i suppen eller hva jeg skal si. Hadde den f.eks. falt ned fra taket, ville den jo ligget på toppen. Har dessuten aldri sett edderkopper her i leiligheten bortsett fra i nede kjelleren. Om den hadde kommet "utenfra" ville den vel uansett levd og prøvd å komme seg vekk? Jeg tok av folien og satt den rett i mikroen. På den korte veien kunne det ikke falt oppi noen edderkopp. Da hadde jeg sett det. Spiste den dessuten med en gang etter oppvarmingen. Jeg har faktisk mistet matlysten litt etter denne episoden. Klarte ikke spise noe mer i går og nesten ingenting i dag. Vet at det er skikkelig teit, men jeg føler at det er edderkopper i alt jeg spiser Fant larver i Møllerens pizzadeig en gang og det tok laaang tid før jeg klarte å spise hjemmelagd pizza igjen. Det var visstnok en kjent feil da. Sa aldri ifra om det. De hadde visst trukket tilbake en rekke pakker, men det så jeg jo først etter jeg fant larvene. Fysj! Kjøper fortsatt ikke Møllerens pizzadeig. Holder med til Toro og sjekket melet nøye.
Meaty Skrevet 19. september 2007 #15 Skrevet 19. september 2007 grøss....jeg har fobi for edderkopper så dette var ekkelt! Hadde vært ekkelt om det var meitemark du fant også altså men edderkopp :hår: Hadde klaget til Fjordland jeg også Meitemark? Silmarill, er du plaget av meitemark på kjøkkenet ditt?? heh...jeg trodde meitemarker bare spiste jord jeg, ikke menneskemat...men guffen tanke, særlig hvis man finner en HALV meitemark i stedet for en hel en! Uffameg...
Amygdala Skrevet 20. september 2007 #16 Skrevet 20. september 2007 Så bra at du klagde! Jeg ville tro at firmaet er interessert i å få vite om slike tilfeller slik at de kan forbedre seg, og jeg har også inntrykk av at de fleste firmaer tar slikt seriøst. For mange år siden fant jeg pistol-kule (aner ikke om det egentlig var til en pistol eller at annet skytevåpen, men ammunisjon var det iallefall) oppi maten til kaninen min (!). Foreldrene mine (jeg var 8-9 år) ringte selvfølgelig til firmaet som hadde laget kaninfôret og fikk som forklaring at antagelig hadde kulen kommet med fra stedet der en av ingrediensene i fôret ble plukket. De beklaget så mye og jeg fikk et års gratis forbruk av alle produktene deres og masse utstyr til kaninen. Men litt ekkelt var det nå for en 8 åring å finne ammunisjon i kaninfôret...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå